Lite info om Giulia mm

Published by Micha Grönvalls on

Forum Allmänt Lite info om Giulia mm

Visar 7 inlägg - 361 till 367 (av 367 totalt)
  • Författare
    Gabriel Eriksson
    Deltagare

Inlägg av Mikael Bengtsson på 2016-07-19 02:29

nu stod det i och för sig att bilagan var gjord med stöd av alfa romeo, vad det innebär vet jag inte 

Låter som helt vanlig reklam med andra ord 

Giulietta Sprint -59 & Alfetta 1.8 -75 & Giulia Veloce 280 -17

Det kom ett inlägg om Giulian på Alfas svenska facebooksida så jag frågade om vilka bensinmotorer och datum som var aktuella. Frågan ställdes för en månad sedan… Fick detta svar, har inte ringt.
    Hej Christer! Hör av dig till vår kundtjänst på 020 10 05 01, så kan de hjälpa dig med din fråga! Ha en fortsatt fin dag.

Alfa Giulia Super 2.0 Q2 -17 Fiat Punto Easy -13

Nihat Dizdar
    Deltagare

Var själv i kontakt med Kundtjänst i förra veckan då de faktiskt, hör och häpna, ringde upp mig kl 9 på morgonen för att ge mig besked på en fråga jag ställde just rörande bensinalternativen, vilka och när de kommer till Sverige. Svaret jag fick från en väldigt trevlig person var att premiären för dieselalternativen blir första helgen i September med vissa aktiviteter redan i Augusti, alltså inget nytt under solen. Om bensinarna visste han inget i dagsläget. 

Nihat Dizdar

Nusret Ljevo
    Deltagare

Giulia har 98% för vuxna och 81% för barn medan xc 90 har 97% för vuxna och 87% för barn.XC 90 är en stor suv jämfört mot giulia det är inget konstigt med det.

Mikael Bengtsson
    Deltagare

tja vanlig reklam fanns det också i tidningen men detta var artiklar skrivna av AMS.

På tal om reklam så rullade det mycket Giulia reklam på tv när jag var på semester i spanien jag blev lika glad varje gång jag såg den. 

Alberto Ferrante
    Deltagare

200 hp bensin går att beställa i Italien men även i Spanien och Tyskland. i Italien behövs 40500 € för bas versionen med automatlåda medan i Spanien kostar den 500 € mindre och i Tyskland 38150 € för Super versionen. Antar att det kommer att ligga runt 370-380 tkr i Sverige. September/oktober kanske?

Alberto

Nihat Dizdar
    Deltagare

Inlägg av Alberto Ferrante på 2016-08-03 10:58

200 hp bensin går att beställa i Italien men även i Spanien och Tyskland. i Italien behövs 40500 € för bas versionen med automatlåda medan i Spanien kostar den 500 € mindre och i Tyskland 38150 € för Super versionen. Antar att det kommer att ligga runt 370-380 tkr i Sverige. September/oktober kanske?

Enligt prisinfo från FCA Sverige kommer priser för 200hk med automat och Superpaket hamna på 345 000 kr. Rimligt tycker jag!

Vad jag förstått kommer det finnas 3 utrustningsnivåer, Bas, Super och Veloce. Super har delläder, 17″ hjul, möjlighet att ha tvådelad färgkombination i inredning och dubbla kromade ändrör.

Veloce innehåller bl.a. helläder, 7″ färgskärm, bi-xenon, 18″ hjul mm.

Nihat Dizdar

Visar 7 inlägg - 361 till 367 (av 367 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.