Malmö Alfa Romeo träff 10/12!!

Published by Gianfranco Vedda on

Forum Träffar Malmö Alfa Romeo träff 10/12!!

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Gianfranco Vedda
    Deltagare

Tjena!

Tänkte ha en alfa träff Torsdag den 10/12 I malmö.

Exakta platsen: Stora Bernstorp (där media markt låg innan), utanför elgiganten.

Är det någon som kan och vill?

Det blir en träff där alla träffas med sina alfas och minglar runt och pratar om varandras bilar .

Svara gärna på denna tråden om ni kan eller inte, så att vi vet ungefär hur många det är som kommer 

Väl mött! 

Gianfranco Vedda
    Deltagare

Det kommer att bli ca kl. 18:00 som träffen börjar. Sedan är vi där tills alla har tröttnat 

Björn Ek
    Deltagare

Aktiviteten upplagd i aktivitetskalendern. Gå in och anmäl er om ni tänker komma!

I spent a lot of money on booze birds and fast cars. The rest I just squandered.

Björn Ek
    Deltagare

Lyfter den här lite

I spent a lot of money on booze birds and fast cars. The rest I just squandered.

Frederick Jensen
    Deltagare

Trevligt initiativ!
    Jag har precis fått hem min nya Alfa 159. Jag har inte fått registreringsskylterna, så jag får endast titta på den vackra bilen, inte köra den. 

Jag deltar gärna en annan gång.
    Frederick

Gianfranco Vedda
    Deltagare

Prognoserna säger att Det kommer regna imorgon. Men jag kommer iallafall åka dit oavsett, så att ingen blir besviken att jag har arrangerat det men är inte där alls . Där finns iallafall tak över huvudet, så vi får hoppas på det bästa! 

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.