Märken/emblem 147 GTA

Published by Kristoffer Hederstierna on

Forum Allmänt Märken/emblem 147 GTA

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare

Hej! Ja skall köpa nytt emblem fram och bak till min 147 GTA 04:a då emblemet fram är oxiderat och emblemet bak är någon form av eftermarknadsemblem (svart alfa-märke).

vilken site rekommenderar Ni för beställning av emblemen? Alfastumper?

Auto alfa rekommenderade mig att köpa emblem fram inklusive “kromfasad”, heter de så? eftersom de var marginellt dyrare. Viktigt är att emblemen är “original” eller samma utseende som original för en 147 GTA från 04:a. Tack på förhand för tips, mvh Kristoffer 

Alfistitotte

Gustav Sahlberg
    Deltagare

Hej!

Jag har beställt emblem till min 159:a på alfisti.net och det har funkat jättebra och leveranserna är snabba. Länken går till 147ans exteriöra detaljer, notera modellåren/modellserierna på artiklarna om du vill att bilen ska se rätt och riktig ut 

http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/Alfa-147/Exterieur:::1_19_39.html

Lycka till!

Daniel Felton
      Deltagare

Inlägg av Kristoffer Hederstierna på 2014-06-22 03:59

Hej! Ja skall köpa nytt emblem fram och bak till min 147 GTA 04:a då emblemet fram är oxiderat och emblemet bak är någon form av eftermarknadsemblem (svart alfa-märke).

vilken site rekommenderar Ni för beställning av emblemen? Alfastumper?

Alfastumper fungerar utmärkt att handla ifrån, där köpte jag mina nya emblem och fönsterlister bl a.

Med vänlig hälsning
        Daniel

Alfa Romeo - "Beauty is not enough Power for your control."

Hej bada!

Tack for bra tips, funderat over bra tyska siter sa dar e alfisti.net ett bra alternativ.

Far jamfora de tva o se vilken site ja valjer for bestallning.

Tack o ciao fran Kristoffer

Alfistitotte

Köpte på ebay av en från Italien för 21euro med frakt. Ser mycket fin ut. Som original. Var till fronten då min var helt ut blekt. 

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.