Medlemsavgift ?

Published by Magnus Annerfalk on

Forum Allmänt Medlemsavgift ?

Visar 4 inlägg - 16 till 19 (av 19 totalt)
  • Författare
    Stefan Atterhall
    Moderator

Inlägg av Robert Schmid på 2016-01-02 13:14

Då så, eftersom jag betalt ser jag den inte, smart 

Ja, att tjata på en som redan betalt verkar ju onödigt… 

Klassegrare CAR Challenge kl. II -- 2019, 2017 och 2016!
    Följ framfarten - Bilder Instagram | Resultat Speedhive, Alfaromeo.org | Racefilm Youtube

Alfor för tillfället
    147 3.2 V6 GTA -04 -- #16 CAR Challenge kl. II (Projekttråd .org)
    156 SW 2.5 V6 TI -05
    Sprint 1.7 8V Grand Prix -87

Magnus Annerfalk
    Deltagare

Hmm,intressant, det innebär att det är bara jag som får detta ” problem “. Antar att det för dig Robert fungerade det på rätt sätt? Nåväl, vad finns för det alternativ förutom att inte förlänga medlemskapet  

semper paratus

Stefan Atterhall
    Moderator

Inlägg av Magnus Annerfalk på 2016-01-02 13:39

Hmm,intressant, det innebär att det är bara jag som får detta ” problem “. Antar att det för dig Robert fungerade det på rätt sätt? Nåväl, vad finns för det alternativ förutom att inte förlänga medlemskapet  

Klart du ska förlänga medlemskapet! Kan vi inte få lägga lite energi på att försöka se till att betalningen ska kunna funka “på rätt sätt” för dig? Kan inte du ta en skärmdump från Paypal som du kommer till det och skicka till mig (stefan.atterhall (alfabulle) gmail.com) alt. lägga upp den här i tråden så ska jag forska i vad vi kan hitta på?

Jag misstänker att du inte är ensam om detta bekymmer, men jag ställer mig klart frågande till varför det kan bli så. Men, om man inte försöker så hittar man aldrig några lösningar.

Skulle det inte fungera så har vi givetvis andra alternativ, men de innebär en hel del handpåläggning från flera inblandade, varför jag helst lägger lite energi på att försöka komma till att vi gör “rätt” från början.

Klassegrare CAR Challenge kl. II -- 2019, 2017 och 2016!
    Följ framfarten - Bilder Instagram | Resultat Speedhive, Alfaromeo.org | Racefilm Youtube

Alfor för tillfället
    147 3.2 V6 GTA -04 -- #16 CAR Challenge kl. II (Projekttråd .org)
    156 SW 2.5 V6 TI -05
    Sprint 1.7 8V Grand Prix -87

Magnus Annerfalk
    Deltagare

Gött!! Du har ett mail med bilder..

semper paratus

Visar 4 inlägg - 16 till 19 (av 19 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.