MIDDAG KINNEKULLE???

Published by Kjell Helgesson on

Forum Träffar MIDDAG KINNEKULLE???

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 21 totalt)
  • Författare
    Kjell Helgesson
    Deltagare

Har försökt anmäla mig till middagen på lördagen 16:e, men kan inte hitta vart jag gör det! På informationen står att på den här sidan anmäler du dig etc….men jag kan inte se hur! Någon som vet?  /Kjell

alfapojken

Kenneth Larsson
    Deltagare

Om du först loggar in med ditt medlems ID på sajten – annars funkar det inte!

Sedan finns det i nederdelen av sidan 3 grå knappar att trycka på och den vänstra av dom heter “anmälan”. Du väljer den och sedan dyker det upp en sida med “avsluta att lägga till deltagare” och den ska man då välja och då är du anmäld. Betalning sker på plats!

Hoppas det löser dina problem!

Kenneth Larsson
    Deltagare

Just nu (5 minuter efter) när du skrivit inlägget ä’r du inte inloggad i alla fall! 

Så jag tror det kan vara det som är problemet.

Kjell Helgesson
    Deltagare

Inlägg av Kenneth Larsson på 2014-08-11 21:54

Just nu (5 minuter efter) när du skrivit inlägget ä’r du inte inloggad i alla fall! 

Så jag tror det kan vara det som är problemet.

Var inloggad är det nu, men kan ta mig fan inte hitta några gråa knappar….får väl ta med mig picknick korgen istället-/Kjell 

Nu stänger jag  och kopplar av……

alfapojken

Kjell Helgesson
    Deltagare

Inloggad men knappen anmäl saknas för middagen, däremot finns knappen på andra aktiviteter!

alfapojken

Axel Lindgren
    Deltagare

Hej Kjell! Jag är en av de ansvariga för middagsaktiviteten på Kinnekulle. Jag anmäler dig genom att jag lägger till dig på den listan som jag har. Anledningen till att man nu inte kan anmäla sig på webben är att vi stängde anmälan för ett par dagar sedan för att kunna meddela och planera för restaurangen. Men det finns några platser över. Varmt Välkommen till middagen på lördag kväll!

Axel Lindgren

Kjell Helgesson
    Deltagare

Hej Axel, jag vill boka två (2) middagar, annars blir min hustru mindre glad…..Den här resan västerut kom litet plötsligt så det är därför jag är ute litet sent! Tack för du fixar till det och vi hoppas det blir en härlig italiensk buffé!

Med vänlig hälsning/Kjell och Monica Helgesson

alfapojken

Claes Anstérus
    Deltagare

Hej.

Här är ytterligare en som är intresserad av att vara med på middagen, finns det fortfarande platser kvar?

Claes Anstérus

Axel Lindgren
    Deltagare

Jag svarar ja på de båda ovanstående frågorna. Ni är nu alla tre tillagda på listan. Varmt Välkomna på lördag!

Axel Lindgren

Axel Lindgren
    Deltagare

Claes och Kjell, jag såg nu att ni har anmält er till Putsträffen också. Jättetrevligt! Ni är naturligtvis Varmt Välkomna även till den!

Axel Lindgren

Mats Forssén
    Moderator

Inlägg av Axel Lindgren på 2014-08-12 22:48

Claes och Kjell, jag såg nu att ni har anmält er till Putsträffen också. Jättetrevligt! Ni är naturligtvis Varmt Välkomna även till den!

@Axel: Har skickat dig ett meddelande gällande önskemål om två platser till middagen.

#71 Abarth 695 Assetto Corse Evo

Axel Lindgren
    Deltagare

@Mats, du har pm med positivt svar

Axel Lindgren

Mats Forssén
    Moderator

Inlägg av Axel Lindgren på 2014-08-13 19:43

@Mats, du har pm med positivt svar

Tackar! 

#71 Abarth 695 Assetto Corse Evo

Sune Karlsson
    Deltagare

Jag har tyvärr blivit tvungen att ställa in min bankörning på Kinnekulle och också avbokat middagen så nu finns det en ledig plats.

Trist, vill ju gasa  (och bevisa för mig själv att jag kan bättre än sist på Kinnekulle då det gick lite hackigt) men en propp i vänsterbenet gör att det där med att växla och koppla är lite svårt just nu . Men, det går över – jag är tillbaks till Knutan!

Går det så går det...

Axel Lindgren
    Deltagare

Det var tråkigt, Sune, men tack för info i alla fall. Vi hoppas på en comeback för din del på Knutan!

Axel Lindgren

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 21 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.