Mittsverige 19-20/7 – 2013

Published by Robin Nyquist on

Forum Bankörning Mittsverige 19-20/7 – 2013

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 37 totalt)
  • Författare
    Robin Nyquist
    Moderator

Tänkte att det är väl bra att vara ute i god tid om något!

Boende har jag bokat på Mittsverigebanans lägenhetsuthyrning på deras hemsida!

http://www.motorpark.se/index.php/boka-boende

Ser fram emot att träffa alla glada igen!

Ha det gott!

Sune Karlsson
      Deltagare

Ska du inte bo på Östanskär och ha nära till sängen efter den goda middagen?

Går det så går det...

Robin Nyquist
        Moderator

Såg det nu, har helt missat det!

Dock var det mycket billigare att bo på banan, men jag ändrar till hotellet, klart man skall ha nära till sängs, dessutom är det bra sällskap!

Det ska bli superkul, hoppas bara vi slipper snö!

Benny Steen
          Deltagare

http://www.antjarnscamping.com/  ligger bara ca 1km söder om banan. Det finns stugor att hyra. Bra med parkering om man kommer med släp.

/B

Dan-Erik Hansson
            Deltagare

Sådär ja. Race ready för Mittsverige, har nog aldrig varit klar med bilen så långt innan ett race tidigare.

Snygg cachetank för vehusventilationen monterad, originalåtercirkulationen förpassad till skrotbingen. Kanske oljestickan behagar att sitta kvar på sin plats nu.

Stort tack till Aris för eminent svetsning av diverse ljuddämningsanordningar. Ska bli intressant att se (höra?) om bilen låter illa, för mycket, för lite eller lagom rejsigt. Har fått alla omdömen tidigare och nu håller jag tummarna för att det blir “Knutstorpsnivå”.

Passagerarstolen är på plats och Stallchefen har bestämt sig för att se till att allt går rätt och riktigt till på plats i Norrland.

Planerar att åka till Östanskär på fredagen för att kunna åka Höga Kusten-rundan tillsammans med finbilsåkarna på lördagsförmiddagen. Blir en formidabelt skojig start på semestern!!

Henrik Ahnfeldt
              Deltagare

Jag har bokat boendet och middagen men challenge lyckades jag i vanlig ordning inte hitta rabattkoden till så nu är jag bara anmäld men kan inte pröjsa. Kommer bara till en konstig söksida för event som är helt tom hur mycket jag än försöker söka eventet.

……….hjäääääälp……

(((Segrare klass lll 2015))) Scuderia V.A.N Corse #63

Robin Nyquist
                Moderator

Henke jag hjälper dig imorgon när vi syns!

Henrik Ahnfeldt
                  Deltagare

Välkommen till androidernas värld haha.  Ses i mörrn

Mats Berg
                    Deltagare

Inlägg av Henrik Ahnfeldt på 2014-06-23 23:23

Jag har bokat boendet och middagen men challenge lyckades jag i vanlig ordning inte hitta rabattkoden till så nu är jag bara anmäld men kan inte pröjsa. Kommer bara till en konstig söksida för event som är helt tom hur mycket jag än försöker söka eventet.

……….hjäääääälp……

Du letar på fel ställe, rabatt koden finns under Klubbinfo > Medlemsförmåner > Rabbatterade banmöten. Funkar det ändå inte slå en signal så ska jag försöka hjälpa dig 076/3921040

Inget är svårt om man kan det.

Henrik Ahnfeldt
                      Deltagare

Tjääna Mats.

Jag var lite otydlig. Koden hittade jag till slut men innan dess hade jag lyckats anmäla mig men utan att ha pröjsat. Nu kan jag gå tillbaka och trycka på “redigera event” Den funktionen är helt död och det kommer inte upp några event hur mycket jsg än söker. 

Tror Robin fixar det i kväll. Han är nästan envisare än mig

Robin Nyquist
                        Moderator

Inlägg av Henrik Ahnfeldt på 2014-06-24 10:14

Tjääna Mats.

Jag var lite otydlig. Koden hittade jag till slut men innan dess hade jag lyckats anmäla mig men utan att ha pröjsat. Nu kan jag gå tillbaka och trycka på “redigera event” Den funktionen är helt död och det kommer inte upp några event hur mycket jsg än söker. 

Tror Robin fixar det i kväll. Han är nästan envisare än mig

+1

Mats Berg
                          Deltagare

Slå en signal om det fortfarande är problem i kväll. Jag skulle kunna avanmäla er så kanske det är lättare att börja på nytt?

Inget är svårt om man kan det.

Robin Nyquist
                            Moderator

Inlägg av Mats Berg på 2014-06-24 12:07

Slå en signal om det fortfarande är problem i kväll. Jag skulle kunna avanmäla er så kanske det är lättare att börja på nytt?

Det vore guld Mats! Tror det blir lättare för mig att hjälpa honom då!

Henrik Ahnfeldt
                              Deltagare

Fast jag är ju envis som fan och vill veta hur man löser det som det ser ut nu juuuuuu hahaha. Nä för att göra det enkelt så avanmäl mig från challenge…bara. Inte de andra anmälningarna. Nu har jag ju koden och då ska det inte vara något problem. Om jag blir rätt länkad till betalsidan förstås hehe, 

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 37 totalt)
                              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.