Mittsverigeträffen 18 juli

Published by Håkan Andersson on

Forum Träffar Mittsverigeträffen 18 juli

Visar 9 inlägg - 16 till 24 (av 24 totalt)
  • Författare

Surfa in på motormarknad.se gå till bokabanan tryck boka? Verkar vara ledigt 23/7

Håkan Andersson
    Deltagare

Motorpark.se menar Du. Jag har studerat det avtal man förväntas skriva på och känner mej inte livad för att göra det. Kommer ihåg allt bråk som var för något år sedan och där inkomsten för banan i huvudsak var att driva in avgifter enligt kontrakt trots att man inte kom till att köra. När jag pratade med dem för någon vecka sedan så pratade man om att det skulle gå att hyra per timme på plats. Har försökt att få info om detta utan att få någon kontakt. Antar att man måste prata med någon på bana en onsdagskväll när det är aktivitet på platsen. Jag går inte vidare med detta just nu.

Håkan i Fagersjö: 916 GTV och 166 3.0.

Helt klart menade jag motorpark! Var inte på min vakt med paddan.

Då får det bli Onsdagsbus då, blir det relativt regnfritt drar jag dit 

Kom på en annan bana!

Sveriges hemligaste bana, Monstabanan i Älvdalen. Har alldrig varit där, men jag har haft kontakt med dom och den kan bokas hel eller halvdag för en rimlig peng. Kan det vara nåt?

Frank Pino
    Deltagare

Inlägg av Patrik Hermansson på 2015-07-14 18:52

Kom på en annan bana!

Sveriges hemligaste bana, Monstabanan i Älvdalen. Har alldrig varit där, men jag har haft kontakt med dom och den kan bokas hel eller halvdag för en rimlig peng. Kan det vara nåt?

Helt klart intressant för vår del!

Alfapino

Biörn Bladh
    Deltagare

Är inte det en vinterbana? När det är snö och is alltså.. 

Det är det, när det är vinter. 

Nu är det ca 2,4 km asfallt! Hur det är kan jag svara på nästa Söndag den här tiden  

Biörn Bladh
    Deltagare

Asfalt också!  Låter djävligt intressant. 

Monzta var helt ok, 2,2 km var den. På vimeo finns en filmsnutt sök monzta, blir säkert ännu bättre om man kör åt andrahållet 

Visar 9 inlägg - 16 till 24 (av 24 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.