Nu gissar och spekulerar jag helt fritt….
Är inte en av fördelarna med “plåtchabraket” att man ska få lite mer markfrigång?
Isåfall borde det vara mindre mellanrum mellan motor och plåt än mellan motor och plast vilket isåfall i sin tur skulle kunna innebära att gummikuddarna inte ryms.
Har iaf aldrig sett / läst om någon som flyttar över dessa vid montage av plåtskydd.
Nuvarande italienska fordon: Mondial T -92, Abarth 695 Assetto Corse Evo -13
Tidigare Alfor: Stelvio 2.2, Stelvio 2.0, 90 2.5 Super, Berlina 1750, 164 Q4, 2x159 Tbi SW, 159 2,2 JTS, 156 GTA SW, 156 TS SW, 90 2.5 QO
Tidigare Fiat: 131 Supermirafiori, Croma i.e
Tidigare racebilar: Abarth 500 Assetto Corse, 75 TS, 156 TS kompressor, GTV6 3.0 24v