Motorskydd

Published by Övergivna Forumposter on

Forum Allmänt Motorskydd

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare

Hej! Finns det någon som har ett tips var man kan köpa motorskydd billigt till en Alfa Romeo 156-98 v6 24v? Har försökt sms. mail en danske kille so tydligen säljer Aluminium skydd men till ingen nytta och respons ,så jag undrar om det finns några företag pålitliga företag i Tyskland .England  Alt Afrika men det är väl att ta i kanske Men alla tips är välkomna

Med vänlig hälsning johnny

Sune Karlsson
    Deltagare

Tjena! Hur trovärda är detta företag och strul när det gäller beställningar

Sune Karlsson
    Deltagare

Jag handlade från dom för några år sedan. Inga problem då. Jag har inte heller hört något negativt om dom.

Går det så går det...

Jättetrevliga och sjukt snabb leverans. Köpte nytt rostfritt avgassystem och lite annat kul till 75:an för några månader sen. Rekommenderas!! Billig frakt med.

Alfa Romeo 156 GTA & Alfa Romeo 75 TS

Peter Gidlund
    Deltagare

Instämmer, funkade toppenbra nu i Februari när jag beställde lite 156-prylar. 

Johnny Lindén
    Deltagare

Snabba, hjälpsamma och kunniga. Har man möjlighet så är det nära från båten när man kommer av i Puttgarden och de har Hur Mycket Grejor Som Helst i lager och de tvekar inte att visa upp saker om man är nyfiken. Jag har beställt coilovers till min 4C där som väntas vara klara nästa vecka.

Johnny – may the 4C be with you!

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.