Någon här som använder appen Tapatalk?

Published by Robert Hultman on

Forum Off Topic Någon här som använder appen Tapatalk?

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Robert Hultman
    Deltagare

Är det någon här på forumet som använder appen Tapatalk?

Det är tydligen en app som gör det enklare eller bättre på något sätt när man är inne på diskussionsforum som det här. Vad är i så fall din erfarenhet av appen i fråga?

Stockholm

Lars Söderman
      Deltagare

Har använt den lite till och från. Den gör det den ska, och funkar ok för att läsa, men jag tycker det är rätt yxigt att skriva i forum från telefon/padda så jag föredrar dator. 

Tänk på att det krävs att forumet har stöd för Tapatalk om det ska funka. Tvivlar på att ett egenutvecklat forum som det här har sånt stöd, men det får andra svara på.

Roger Forsberg
        Deltagare

Jag har appen men använder den inte, känns lite b i jämförelse med webbläsaren

GTV 916 3.0 24V -97

Björn Ek
          Deltagare

Den här forummodulen är inte “egenutvecklad” eller ja jag får väl erkänna att jag är osäker på vad begreppet omfattar.  Hur som, stöd finns för Tapatalk och det var faktiskt aktivt när vi släppte sajten.

I spent a lot of money on booze birds and fast cars. The rest I just squandered.

Thomas Sjölin
            Deltagare

Har sett andra som varit jättenöjda med Tapatalk, iaf på andra forum, men som blivit enormt missnöjda med de senaste uppdateringarna som tydligen gjort det mycket mer svårhanterligt. Har inte provat själv så ska inte uttala mig. Funderat på det men när jag läste de senaste kommentarerna så lät jag bli. I en modern smartphone går det rätt bra surfa som vanligt ändå så jag har inte känt behovet.

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.