Norsk tjei söker mekplats/garage – Göteborgsområdet

Published by Ida Labukt on

Forum Allmänt Norsk tjei söker mekplats/garage – Göteborgsområdet

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Ida Labukt
    Deltagare

Hej 

Jeg er en norsk jente med 60-tals Alfa Romeo som søker en mekkeplass/garasjeplass i Gøteborgsområdet. Kan gjerne være sammen med flere andre Alfister eller bilentusiaster men det er også interessant med et singel-lokale så lenge prisen er innenfor det jeg kan klare. Ideelt sett fra slutten av september/begynnelsen av oktober men åpen for alternativer. Helst ikke mer enn 10-15min kjøring fra Göteborg sentrum

Det vil ikke bli større prosjekter så jeg behøver ikke altfor mye plass til mekking men bør være forholdvis greit å komme til slik at jeg kan benytte det som garageplass og komme meg inn og ut med bilen når det måtte passe, (Benyttes ikke om vinteren), samt at jeg har litt ekstra deler og verktøy som behøver plass.

Håper på tilbakemeldinger 

Ida 

Oo-v-oO

Hej

Jag söker också en  plats( garage) i runt stor göteborg för meka med bilar och gärna med folk som äger alfa romeo.

Hojta gärna till

Med vänlig hälsning,

Walle

Ida Labukt
      Deltagare

Hej,

Jeg er fremdeles på jakt etter en garasjeplass til min lille Bertone, dersom du har en mekkeplass eller vet om noen som kan ha, send gjerne tips til 703 144 906

Backa, Kortedala, Partille, Mölndal, Mölnlycke og Hisingen er også aktuelle områder.

/ida

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.