NOSTALGIA, trevligt repotage!

Published by Kjell Helgesson on

Forum Allmänt NOSTALGIA, trevligt repotage!

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Kjell Helgesson
    Deltagare

Fick tidningen Nostalgia idag med ett mycket trevligt reportage om fyra härliga Alfor! Men, varför måste man alltid få med något negativt, i det här fallet berättar  naturligtvis reportern om rosten på “suddarna”. Tycker inte att det har med artikeln i övrigt att göra. Har gått i tron att dom gamla journalisterna som alltid måste ta upp det negativa var på väg ut med ålderns rätt, men tydligen har dom lärt upp dom yngre…..Men som sagt, i övrigt trevligt att läsa och fina bilder dessutom!

alfapojken

Nu har jag ju inte läst reportaget. Men jag håller med om att man är innerligt trött på tjatet om gamla alfor och rost, och i synnerhet då suden.

Man undrar ju varför det fortfarande tjatas om det varje gång gamla alfor kommer på tal, och då oftast med dom som inte är bilintresserade i allmänhet. Även om man skulle vissa upp en 100% rostfri Sud så skulle ämnet dyka upp garanterat.

Numera berättar jag aldrig för personer jag inte känner att jag är intresserad av gamla alfor. Tråkigare diskussion och oförståelse finns inte.

Filip Wennergren
      Deltagare

jag säger, skicka div länkar med top gears alfatester… det gör oftast mer susen än mitt orerande i ämnet
        men de e ju jag /filip

Alfalös för tillfället. Tidigare: GTV 916 75 3st 166 2st 155 5 st 164:or 5 st 156:or osv...

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.