NY kylare 166 3.0

Published by Martin Sipek on

Forum Teknik NY kylare 166 3.0

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    Martin Sipek
    Deltagare

Tog bort kylaren och den var i minst lika dåligt skick som på den senaste tråden om kylare här på forumet. Lite tips på var man lämpligast köper ny mottages tacksamt.

Benny Steen
      Deltagare
        kolla med Andreas, en bit ner på tråden. Han har svart bälte på ebay.

http://www.alfapower.nu/viewthread.php?tid=32110&page=13

Gert Bergh
        Deltagare

Mr Auto har nya från ca 1300 :- och bet du lite extra på fraktkostnaden  så har du grejorna hemma vid dörren på 3 dagar, helt suveränt. 

jag har testat då jag best ny vattenpump till 164an och trots detta var det under halva priset  än hos BDS trots att jag har bra rabatt.

// Gert

Martin Sipek
          Deltagare

Gert, vad är adressen till MrAuto? Har försökt med se och com men det verkar fel.

Toni Sjölander
            Deltagare

Mister-auto.se ska nog funka.

Jag brukar också handla där,bra priser och funkar kanon.

Toni

Martin Sipek
              Deltagare

Verkar som mister auto inte har kylare till 166:an, några fler tips?

Såg tre på Mister-auto passa ingen? Låg lite konstigt i sidan, under värme/fläkt.  Har handlat på bildelaronline24 ett par gånger och är nöjd. Dom hade många kylare till 166. 

Mvh Kristofer 

Martin Sipek
                Deltagare

Tack Kristoffer, jag hittade dem inte men nu så, väldigt många olika storlekar och stor prisskillnad.

Någon som har någon erfarenhet av alla olika märken på bildelaronline24?

Gert Bergh
                  Deltagare

Jag ser att du fått svar ang. adressen.

Mister -auto har bl.a 2 olika Valeokylare, en för drygt 1700:- och en för ca 2300 sen vet jag inte vilken som passar till din bil.

Men Valeo är originalleverantör till Fiat – Alfa det vet jag för jag har transporterat multom med kylare från Mjällby till Italien på den tiden det begav sig. numera får man leva på gamla minnen som gamla gubbar brukar göra

// Gert

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.