Ny medlemsförmån! 15% rabatt hos Sekvens.com

Published by Anders Kavcic on

Forum Allmänt Ny medlemsförmån! 15% rabatt hos Sekvens.com

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Författare
    Anders Kavcic
    Deltagare

Hej på er!

Jag är glad för att kunna erbjuda en ny medlemsförmån! Jag driver http://www.sekvens.com där jag erbjuder upp ett sortiment snygga och gedigna klockor från flertalet tillverkare med italienskt ursprung 🇮🇹. Alla medlemmar i CAR får 15% rabatt på allt i butiken, inklusive tillbehör.

Har ni frågor är ni varmt välkomna att maila på hello@sekvens.com eller ställa en fråga här i tråden.

Vänliga hälsningar,
      Anders

15% Medlemsrabatt hos Sekvens.com
      Uppge följande kod i kassan innan betalning:
      CAR2023

Om Sekvens:
      Vi hjälper klockentusiaster hitta klockor med hög wow-faktor genom ett handplockat sortiment av gedigna microbrand-klockor.

Squale:
      Ett ikoniskt familjeägt italienskt märke med tillverkning i Schweiz 🇨🇭. Erhöll det första patentet på dykarklockor redan 1959.

UNIMATIC:
      Dykarur med minimalistisk design som tillverkas i Italien 🇮🇹. Har bland annat samarbetat med Automobili Amos.

echo/neutra:
      Modern italiensk design med vintage influenser som hämtar inspiration från i Dolomiterna – tillverkas i Schweiz 🇨🇭.

Bertucci:
      Prisvärda & tåliga titanklockor. Design & montering i USA 🇺🇸 – grundat av Michael Bertucci som har italienska rötter.

Informationen ovan  hittar ni även här:

Medlemsförmåner

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.