Nya klistermärken…

Published by Filip Wennergren on

Forum Allmänt Nya klistermärken…

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 57 totalt)
  • Författare

Skulle passa mumma på min silver 164:a. så jag vill oxå ha.

Alice Havlickova
    Deltagare

Snyggt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Känns som gult skriker lite för mycket, Men visst är gul en bra färg som syns på långt håll!

Kan dock skvallra att en annan club i Italien ( där jag också är medlem) har ännu snyggare dekaler och ett större utbud. Om det nu är möjligt?Svar si!

Filip Wennergren
    Deltagare

tack gult e fint och är och ska definitivt vara CARS, men det kan va bra med ett diskretare alternativ tänkte jag. bättre en diskret, än ingen alls typ
    fundrar på att göra 2 modeller. en spegelvänd för insida av ruta samt en regular för framskärmar, hjälmar och annan utsides montering. 
    /filip

Alfalös för tillfället. Tidigare: GTV 916 75 3st 166 2st 155 5 st 164:or 5 st 156:or osv...

Lars Tersmeden
    Deltagare

Vi som varit med i klubben några år har minnen av officiella dekaler i både svartvitt och transparent. Tror jag har nåt kvar i dekalhögen fortfarande…

Mao bör det redan finnas ok från styret, även om nån får rota djupt ner i arkivet.  

GTJ -73

Lars Träff
    Deltagare

Jag köper både det för innsida på ruta och det för skärm 2 av varje tack 

I garaget just nu
    En svart Alfa Romeo Spider 1985
    En vit Mercedes E350 Cabrio 2010
    En grön Mercedes C220 Kombi 2019
    En Silver/Orange Fiat Burstner Husbil 2007

På tal om klistermärken så såg jag en peugeot 206 idag med det gula CAR klistermärket i framskärmen ovanför blinkers. Det tyckte jag kändes väldigt fel!!!! vad har CAR med Peugeot och göra ^^ föraren kanske bara ansåg märket var så satans snygg och coolt

Nä, svaret är säkert att Peugeotägaren oxå har en Alfa, som han tycker bättre om.

På vår skitfula Volvo XC70 sitter det oxå ett gult klubbmärke, för att markera verklig tillhörighet.

Classe. (Oo=V=oO) 1600 GTj 1300 GTj

Peter Braun
    Deltagare

Det kan ju vara så att en del CAR medlemmar även har andra bilar än Alfa. De vill kanske visa sin egentliga tillhörighet så att synden inte blir lika allvarlig.;-) 

Bo Hellström
    Deltagare

Kanske dags för CAR att ge ut en dekal med text exempelvis “Jag kör hellre min Alfa Romeo” .

Bosse H

Inlägg av Peter Braun på 2014-04-24 13:58

Det kan ju vara så att en del CAR medlemmar även har andra bilar än Alfa. De vill kanske visa sin egentliga tillhörighet så att synden inte blir lika allvarlig.;-) 

hehe ja så må fallet kanske vara men ett CAR märke ska sitta på en Alfa Romeo och inget annat bilmärke, PUNKT SLUT

Thommy Johansson
    Deltagare

Gillar! 

Forza Luleå!

Gabriel Eriksson
    Deltagare

Inlägg av Conny Brindesjö på 2014-04-24 17:07

hehe ja så må fallet kanske vara men ett CAR märke ska sitta på en Alfa Romeo och inget annat bilmärke, PUNKT SLUT

Ujuj, ska genast pilla bort märket från mina andra bilar… 

Giulietta Sprint -59 & Alfetta 1.8 -75 & Giulia Veloce 280 -17

Inlägg av Gabriel Eriksson på 2014-04-24 17:37

Inlägg av Conny Brindesjö på 2014-04-24 17:07

Ujuj, ska genast pilla bort märket från mina andra bilar… 

hehe bara min åsikt. Jag skulle tycka det var lite märkligt om man klistra fast “Volvo performance club” eller “My toyota is fantastic” klistermärke på en bil som inte ens är en volvo eller toyota ! Likaså med club alfa romeo, som bör sitta på en alfa romeo kärra som är medlem i klubben. Det är ju de som symboliserar bilmärket och den bil som man har i klubben så att säga

Men som sagt det är mina tankebanor

smaken är ju som baken…men det förstärket ju endast klubbens varumärke o image om alla visar på sina sura Volvos, o Audis, att det är Alfa som gäller när det drar ihop sig. 

Förövrigt tog ju Filip fram en streamer för skylthållaren härom året; “jag föredrar Alfa Romeo”… men på italienska förstås. 

Classe. (Oo=V=oO) 1600 GTj 1300 GTj

Filip Wennergren
    Deltagare

conny; nu tänkte du lite fel klart en pegga mår bättre av en car-klibba. se det som gerilla marknadsföring. bra! har fö en klibba på min renå master, piaggio vespan samt apen

Alfalös för tillfället. Tidigare: GTV 916 75 3st 166 2st 155 5 st 164:or 5 st 156:or osv...

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 57 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.