Nya spionbilder på “Giulia”

Published by Michael Elofsson on

Forum Allmänt Nya spionbilder på “Giulia”

Visar 13 inlägg - 31 till 43 (av 43 totalt)
  • Författare
    Thomas Sjölin
    Deltagare

Jag tycker ärligt det är lite trist att någon gör sådär när de lyckats hålla locket på så bra nästan ända in i mål, såvida det inte är avsiktligt de låtit någon smygfotografera.

Peter Braun
      Deltagare

Ser ut som en blandning mellan SAAB, Lexus, Alfa 156 och BMW. Fy vad besviken jag blir. 

Magnus Berg
        Deltagare

Inlägg av Peter Braun på 2015-06-23 20:16

Ser ut som en blandning mellan SAAB, Lexus, Alfa 156 och BMW. Fy vad besviken jag blir. 

Håller tyvärr med 

Peter Braun
          Deltagare

Seriöst, va är det för fula handtag! Skulle kunna sitta på vad som helst.

Tycker den liknar BMW 4 serier

Tifosi

Magnus Berg
            Deltagare

Första tanken när jag såg den övre bilden är japanskt. Lite som infinity q50.

Jag hoppas verkligen (och tror) det blir bättre när man ser helheten. 

Det där ser ju ut som en avledningsmanöver,, 90 tals design.

Jonas Brixbäck
              Deltagare

Första bilden blir ju som sagt Lexus, Mazda, BMW mfl… lär nog mogna in… när vi får se sportwagon så blir man

imorgon smäller det ju … längtar!

Nusret Ljevo
                Deltagare

Baklampor ser ut som maserati gran turismo.

Magnus Berg
                  Deltagare

Inlägg av nusret ljevo på 2015-06-23 21:13

Baklampor ser ut som maserati gran turismo.

Haha ja kanske lite, tyvärr är det enda delen jag inte gillar på granturismo ?

Fast jag tycker nog alfans lampor är snyggare.

Ayhan Dizdar
                    Deltagare

Jag tycker inte det ser illa ur när man låter det smälta in lite. Snygg snett bakifrån där c-stolpen sveper ner snyggt mot bakskärmen. Om fronten har en riktig wow-effekt så är jag troligen glad och uppspelt imorgon. Men kan inte låta bli att tro att detta är en avledningsmanöver. Man har ju trots allt hållet det hemligt så oändligt länge och att tro att man slarvar dagen innan……..neeeeej tror inte det. Vem vill stå inför Marcionne och säga att man släppte kollen lite under en fikapaus   ……   

Ayhan Spider 2000 Veloce -77 / GTV6-2,5 -86 / Stelvio Veloce Black Edition 2,0-280hk -2019

Stefan Atterhall
                      Moderator

Inlägg av Ayhan Dizdar på 2015-06-23 21:42

Jag tycker inte det ser illa ur när man låter det smälta in lite. Snygg snett bakifrån där c-stolpen sveper ner snyggt mot bakskärmen. Om fronten har en riktig wow-effekt så är jag troligen glad och uppspelt imorgon. Men kan inte låta bli att tro att detta är en avledningsmanöver. Man har ju trots allt hållet det hemligt så oändligt länge och att tro att man slarvar dagen innan……..neeeeej tror inte det. Vem vill stå inför Marcionne och säga att man släppte kollen lite under en fikapaus   ……   

Jag håller med, det är något som inte känns helt rätt. Men det ser å andra sidan väldigt mycket ut som en “färdig” produkt. Att den har släktskap med Maserati går inte att ta miste på och jag hoppas att det är som vanligt med Alforna – att det gör sig mycket bättre i verkligheten än på bild! Morgondagen är inte så långt bort nu, då kommer det definitiva svaret…

I/utanför garaget:
                        - Giulietta Sportiva 1.4 TB 170 TCT -14
                        - 147 GTA -03
                        - 156 Sportwagon 2.5 V6 TI -04
                        - Sprint Veloce 1.7 8V -87
                        - Alfasud TI 1.7 8V -78

Pierre Veiret
                        Deltagare

Facebook gruppen “Alfa Romeo Project 952″… bara ett tips

Visar 13 inlägg - 31 till 43 (av 43 totalt)
                        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.