ok lågmilaren, men…… det priset……

Published by Marco Gilardino Castaldo on

Forum Allmänt ok lågmilaren, men…… det priset……

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare

Då var det dags för denna annonsen att dyka upp igen på blocket

http://www.blocket.se/lund/Alfa_Romeo_GTV_3_0_V6__220HK__60325223.htm?aw=1

Återkommer med jämna mellanrum och det har varit mer än ett år. Alltid utan att sänka priset.
    Borde man inte förstå att det går inte att sälja dne för 100 papp, även om den är i toppform?

Misstolka mig inte, visst får alla göra som de vill, men jag trodde att en bilhandlare hade mer koll på marknaden

Björn Nilsson
    Deltagare

Visserligen inte en bilhandlare men väl en CAR medlem annonserade under flera års tid ut sin sommarbil i februari till ett alldeles för högt pris.

Ingen ringde men den andra hälften som tyckte bilen var onödig var nöjd, hon såg ju att det gjordes försök att sälja bilen.

Björn Nilsson

Inlägg av Björn Nilsson på 2015-05-06 21:38

Visserligen inte en bilhandlare men väl en CAR medlem annonserade under flera års tid ut sin sommarbil i februari till ett alldeles för högt pris.

Ingen ringde men den andra hälften som tyckte bilen var onödig var nöjd, hon såg ju att det gjordes försök att sälja bilen.

Björn… gillar din tolkning! nu förstår jag hur mycket jag har att lära mig när det gäller hantering av andra hälften

Gabriel Eriksson
      Deltagare

Vad ska den kosta för att ha rätt pris?

Giulietta Sprint -59 & Alfetta 1.8 -75 & Giulia Veloce 280 -17

Runt 60 kanske hade varit mer rimligt? Med tanke på att en hyfsat specad “bruks” brukar gå på runt 25?

Thomas Sjölin
        Deltagare

Kollade teknikens världs bilpris, inte för att jag tycker den är särskilt träffsäker, och den tyckte att ca 66000 var ett rimligt pris hos en bilhandlare för den bilen.

Samtidigt tycker samma tjänst att min bil är värd ca: 12000 hos en bilhandlare och det är ett skämt. Inte för att jag skulle förvänta mig några fantasisummor men jag skulle inte sälja den, om jag nu alls hade de tankarna, för något mindre än det trippla.

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.