Om någon missat…

Published by Magnus Berg on

Forum Allmänt Om någon missat…

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    Magnus Berg
    Deltagare

…så vill jag bara förtydliga att jag har en väldigt fin Brera till salu.
      Om någon skulle tvivla på det där med pedantskött så är det här vad jag sysslade med för 30min sen. En vanlig lördag när den är som bäst! Fälgar och däck är f.ö. i väldigt bra skick.
      Hade varit väldigt kul om den hamnade i goda händer inom klubben.

http://www.alfaromeo.org/K%C3%B6pS%…elift.aspx

http://www.blocket.se/goteborg/Alfa…15&w=3

Gabriel Eriksson
      Deltagare

Om inte om vore…  Lycka till, en sån skönhet med den specen borde försvinna omgående tycker jag. 

Giulietta Sprint -59 & Alfetta 1.8 -75 & Giulia Veloce 280 -17

Anders Eriksson
        Deltagare

Gillar din idoga marknadsföring :-))

lycka till,   och nej, jag har inte missat att en toppfin Brera finns och har väckt tankar 😉

Nu: AlfaSud. Alfa 90. Då: 3*75turbo 164Q4 2*147 156 Brera 3.2 Sud Ti. Spider 916 V6. 159SW Tbi

Peter Braun
          Deltagare

Finare Brera går inte att hitta vilket jag kan intyga. Hade jag letat Brera så hade jag slagit till direkt. 

Vacker bil! skulle slagit till om det inte var för att jag pluggade.

Magnus Berg
            Deltagare

Inlägg av Gabriel Eriksson på 2015-10-17 18:06

Om inte om vore…  Lycka till, en sån skönhet med den specen borde försvinna omgående tycker jag. 

Tack Gabriel! Jo den är helrätt specad. Ja nu är det lite folk som är intresserade, men man vill ju gärna att den hamnar rätt också.

Magnus Berg
              Deltagare

Inlägg av Anders Eriksson på 2015-10-17 19:56

Gillar din idoga marknadsföring :-))

lycka till,   och nej, jag har inte missat att en toppfin Brera finns och har väckt tankar 😉

Haha ja du har ju råkat ut lite extra för mina marknadsföringspåhopp.  Kan fresta med att det finns fler bilder i annonsen nu 

Magnus Berg
                Deltagare

Inlägg av Peter Braun på 2015-10-17 21:01

Finare Brera går inte att hitta vilket jag kan intyga. Hade jag letat Brera så hade jag slagit till direkt. 

Det finns säkert, men knappast så många. Tack Peter!

Magnus Berg
                  Deltagare

Hade kunnat sälja 10st på en vecka om jag haft fler. Tyvärr hade jag ju bara en.
                    Trots intresse från grannländer både i öster och väster så blev den kvar i landet OCH inom klubben. Kul! …men jag hatar avsked. Här far hon iväg mot nya äventyr. Lycka till i det nya hemmet!

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.