Östgötakaravanen till Skokloster

Published by Daniel Felton on

Forum Träffar Östgötakaravanen till Skokloster

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Daniel Felton
    Deltagare

Ciao,
    Då har tidsschemat äntligen dykt upp och jag har planerat karavanen från Östergötland.

Vi samlas i sedvanlig ordning utanför nybyggda K-RAUTA, Mörtlösa, Linköping. Sedan fortsätter vi mot Mc’Donalds, Ingelsta, Norrköping och plockar upp Alfistis där. Vidare drar vi mot Nyköping och ansluter till deras karavan för att köra mot Fliesbergshuset. Avslutningsvis kör alla sedan därifrån till Skokloster.
    – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – 
    Tidsschema:
    Samling 06:30 K-RAUTA, Mörtlösa, Linköping
    Avfärd 06:45

Samling 07:15 McDonald’s, Ingelsta, Norrköping
    Avfärd 07:30

Samling 08:15 McDonald’s, Söder, Nyköping

OBS! Viktigt att tänka på är att de uppsatta tiderna hålls, då vi måste anpassa oss efter Nyköpingskaravanen.
    – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – 

VÄGBESKRIVNING: https://goo.gl/maps/GJ7y9 (Jag kommer att ha GPS och kan ta stafettpinnen till Nyköping om ni vill)

Jag ser fram emot 1:a maj och hoppas att så många som möjligt från Östergötland och längre söder ut kommer. Ni är alla välkomna att ansluta.
    Daniel

PS. Det skulle vara roligt att se vilka som kommer på förhand, så ni får gärna skriva en kommentar nedan.

Alfa Romeo - "Beauty is not enough Power for your control."

Daniel Felton
    Deltagare

Det blir karavan från Östergötland i år med. Vägbeskrivning och tider finns ovan.

Vi ses!
    Daniel

Hej Daniel!

Bra initiativ, strålande! Jag lade in det i den annonserade aktiviteten – det var väl också bra gjort, eller?

Om jag själv får ihop allt i tid så skall jag ta mig upp med räcern på släp, men jag åker bara  i åttio så du måste nog revidera tiderna! Nej, skämt åsido, går det i lås så åker jag upp och mellanlandar hos en kompis på Ekerö på valborg. Tidiga morgnar har aldrig varit min grej, och verkar inte bli det heller.

Vi ses!

Ragnar

Daniel Felton
    Deltagare

Underbart Ragnar, tack så mycket!

Det blir första gången vi sätter våra städer på kartan, skämt och sido.

Hoppas du får ihop allting för det skulle vara mycket kul att få se din räser på närmare håll.

Alfa Amore
    Daniel

Daniel Felton
    Deltagare

Tänkte passa på att tipsa er om att jag har mycket delar till salu:
    • http://www.alfaromeo.org/K%C3%B6pS%C3%A4lj/Radannonser/TabId/130/advertitemid/1813/Garagerensning.aspx

Säg till om ni behöver något så kan jag ta med det till Skokloster.

Alfa Amore
    Daniel

Tommy Anzelius
    Deltagare

Hej Daniel (och andra)

Vill bättra på (eller fräscha upp) Alfa-kunskaperna och träffa lite trevligt folk – så vi börjar med att dyka upp denna tidiga morgon vid McDonalds Ingelsta. En svart 159 att addera i bilkön alltså. Har inte kört karavan sedan lumpen skulle jag tro – KUL!

Vi ses

/T

0761-366414

Anzelius

Daniel Felton
    Deltagare

Kul att höra Tommy!

Vi ses på fredag!
    Daniel

Daniel Felton
    Deltagare

Ogjort arbete eller inte… det får morgondagens väder visa. Hoppas att så många som möjligt dyker upp oavsett.

Vi ses utan för K-RAUTA imorgon, kl. 6:30.
    Daniel

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.