Östgötakaravanen till Wenngarns Slott 2016

Published by Daniel Felton on

Forum Träffar Östgötakaravanen till Wenngarns Slott 2016

• Detta ämne har 1 deltagare och 0 svar.
Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Författare
    Daniel Felton
    Deltagare

Ciao,
    För tredje året i rad arrangerar jag nu Östgötakaravanen för att samla upp Alfistis på vägen till Wenngarns Slott den 1:a maj i år.

Vi samlas i sedvanlig ordning utanför K-RAUTA, Mörtlösa, Linköping. Sedan fortsätter vi mot McDonald’s, Ingelsta, Norrköping och plockar upp Alfistis. Därefter åker vi mot Nyköping och ansluter till deras karavan för att köra mot Fliesbergshuset. Avslutningsvis kör alla sedan därifrån till Wenngarns Slott.

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – 
    Tidsschema:
    Samling 06:30 K-RAUTA, Mörtlösa, Linköping
    Avfärd 06:45

Samling 07:15 McDonald’s, Ingelsta, Norrköping
    Avfärd 07:30

Samling 08:15 McDonald’s, Söder, Nyköping

OBS! 
    Viktigt att tänka på är att de uppsatta tiderna hålls, då vi måste anpassa oss efter Nyköpingskaravanen.
    – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – 

VÄGBESKRIVNING:
    https://goo.gl/maps/gcbVoKQRK9U2 (Jag kommer att ha GPS och kan ta stafettpinnen till Nyköping om ni vill)

Jag ser fram emot 1:a maj och hoppas att så många som möjligt från Östergötland och längre söder ut kommer. Ni är alla välkomna att ansluta.
    Daniel

PS.
    Det skulle vara roligt att se vilka som kommer på förhand, så ni får gärna skriva en kommentar nedan. 

Alfa Romeo - "Beauty is not enough Power for your control."

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.