Östgötatouring 2:a september

Published by Bo M. Hasselblad on

Forum Träffar Östgötatouring 2:a september

Visar 4 inlägg - 16 till 19 (av 19 totalt)
  • Författare
    Ragnar Rosengren
    Deltagare

Ett stort TACK till Fredrik M och Joje för en välarrangerad Östgötatouring 2014. Bra fixat med fint väder…, vackra och lagom spännande vägar med bl a lite läckra krön man önskar att man satsat lite ytterligare över – ja utom ett som dolde en T-korsning med lite köbildning…   Frågesporten påstods vara lättare än tidigare, jag kunde svaret på en fråga… Men det var hela fyra som kunde alla svaren, varav tre fick pins-priser av klubben och den fjärde äran. Hursom, bildande var det, nu vet jag t ex hur jag skall veta att det just är en Giulia TI Super jag ser i backspegeln.

BILDGALLERI:  Jag har lagt upp ett galleri under kategorin träffar. Lägg hemskt gärna in lite bilder i det, tog tyvärr inga själv så för att synliggöra galleriet la jag in en något irrelevant bild av min finalfa – som inte passade att använda idag – en bild jag förstås tar bort så fort vi får nån påfyllning.

156 2.0 TS Challenge (Gruppo N Olanda), #77 CAR Challenge klass III

Robert Hultman
    Deltagare

Saker har en tendens att klumpa ihop sig i tiden. En Östgötatour hade suttit fint om det inte hade varit för…

Men jag ser fram emot bilderna!

Stockholm

Joakim Ainelands 156 SW stack ut i sitt nyskick

20 vagnar var vi som mest, varav 1 Fiat Spider och Gunnars Iso Lele – virussmittade från Limhamn i söder till HögaKusten i norr. T-tröjeväder – helt underbart. Hade köplatsen och det var några hårresande krökar efter krön och fina knäppor

Visar 4 inlägg - 16 till 19 (av 19 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.