Östgötsk sensommartur

Published by Bo M. Hasselblad on

Forum Träffar Östgötsk sensommartur

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Bo M. Hasselblad
    Deltagare

Vi kör en sista tur för säsongen onsdagen 2/9 från Bergs Slussar till Kapten Billes, Norsholm. Mer information och anmälan på FB – https://www.facebook.com/events/1466753153508509/

Hoppas vi ses,
      Bo

Bo M. Hasselblad

håkan edberg
      Deltagare

Jaha… tydligen ska alla (inte bara Alfa klubben) köra allt via Facebook numera!! 🙁 och eftersom jag INTE vill skaffa det så får jag tacka för mig…

Håkan.

Bo M. Hasselblad
        Deltagare

Påminner om Roxenturen på onsdag. Johan Bergils kommer med sin Maserati Biturbo Spyder och med tur kommer Elias H med sin vackra Alfa Spider S4.

Håkan – Jag förstår din invändning och kan till viss del hålla med. Använder själv FB väldigt sparsamt men realiteten är ju den att det är det media som just nu attraherar flest besökare. Jag brukar kopiera och lägga in samma text som på Facebook både här och på Alfapower men denna gång hade jag lite ont om tid. Nedan har jag kopierat texten från FB.

/Bo

————

Nu när sommaren närmar sig slutet känns det som det vore dags för avslutningstur. Det fanns idéer om att göra något annorlunda men tyvärr fanns det inte tid att planera det.
          Därför upprepar vi de vanliga turerna vi gjort från Bergs Slussar till Kapten Billes i Norsholm för gemensam middag. Vi samlas i Berg från 17:30 och de som önskar kan ta en kopp kaffe på vandrarhemmets servering. Vid 18:15 rullar vi iväg på den välkända vägarna norr om Roxen för att ankomma till Norsholm vid 19-tiden. Givetvis går det bra att ansluta på Kapten Billes för middagen.
          Hoppas vi ses,
          Bo

Bo M. Hasselblad

Per Hellman
          Deltagare

Hoppas på regnfritt, då kommer jag.

Hälsar Pelle  H från Norrköping.

Pelle H

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.