Överdrags- eller ersättningsklädsel Bertonekupé

Published by Robert Hultman on

Forum Allmänt Överdrags- eller ersättningsklädsel Bertonekupé

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Robert Hultman
    Deltagare

Stolar och baksäte i min bertonekupé är rätt sönderfrätta. Sol och nötning har tärt på dem.

Det finns ju flera leverantörer på nätet som har överdragsklädslar till salu för just bertonekupéerna i dess olika varianter. Min är från -75 och har den sista inredningsvarianten. Är det någon skillnad tro på passform och kvalitet från de olika leverantörerna?

Är det någon här som köpt en sådan överdragsklädsel som inte varit bra, passat dåligt osv?

Stockholm

Jag har handlat nysydd klädsel från Alfaholics…..i schysst kvalitet. Du kan få kika på mitt baksäte på Kullen eller Wenngarn. Men det är inte sådär billigt precis. 

Nihat Dizdar
      Deltagare

Jag har också inhandlat från Alfaholics, både framstolar och baksäte för ca 4 år sedan och dessutom köpte jag Alfatex material i metervara i samma kulör, vilket kan vara svårt att finna, för att klä om dörrpaneler och baksätespameler. Resultate är jag helnöjd med. Priset tycker jag var helt ok, 333 Pund för framstolar och baksoffa. Har sett att priset är det samma idag och pundet är ju gynnsamt idag pga Brexit.

Kan också skicka bilder på resultatet om du vill se? Vit Bertone med röd inredning ?

Nihat Dizdar

Per Wadén
        Deltagare

Har handlat här: http://www.elvezio.com/.

Troligt vis kommer dom från elvezio var du än handlar.

Inte så svårt att byta själv.

PerBerlina

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.