Påminnelse – Pizza – Linköping

Published by Bo M. Hasselblad on

Forum Träffar Påminnelse – Pizza – Linköping

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Bo M. Hasselblad
    Deltagare

Jag vill önska en god fortsättning på det nya året.

Vad finns det för bättre sätt att nu komma in i den reguljära lunken än att träffas för en pizza? På tisdag (12/1) är det dags för den första pizzaträffen i Linköping för 2016. Se till att vara där och anmäl dig nu.

Mvh,
      Bo

Bo M. Hasselblad

Ragnar Rosengren
      Deltagare

Bra Bo, själv är jag lite osäker på min tisdag, inte uteslutet att jag dyker upp.

156 2.0 TS Challenge (Gruppo N Olanda), #77 CAR Challenge klass III

Bo M. Hasselblad
        Deltagare

Tyvärr har det dykt upp saker som gör att jag inte kommer att kunna åka i till Linköping ikväll. Trist men det är tyvärr sådant som händer ibland!

Bo M. Hasselblad

Patrik Karlsson
          Deltagare

Som vanligt var deltagandet högre än föranmälningarna antydde. Ikväll var vi fem ivriga pizzamumsare som avhandlade diverse bilrelaterade livsfrågor. Bilikoner från 80-talet diskuterades flitigt, men spårade ur nånstans på vägen när vi plötsligt diskuterade olika modeller av Ford Sierra!?

Vi ses på nästa träff! /Patrik

Alfa Romeo GTV6 -86 166 3.0 -99

Bo M. Hasselblad
            Deltagare

Hej!

Skönt att du inte blev ensam på Mozzarella – även om det finns sämre ställen att bli ensam på. Som skogarna norr om Roxen under en Alfa-tur 

Det låter som en typiska pizzakväll i Linköping m.a.o. Ämnen som avhandlats under åren har nog gått från Puccinis operor och italiensk mat via kamaxelprofiler till diverse galna Alfa-relaterade idéer. Variation förnöjer heter det ju 

Satsar på kvällen i februari och ser fram emot att ses igen!

Bo M. Hasselblad

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.