Pizza i Linköping på tisdag – Till Fredriks minne

Published by Bo M. Hasselblad on

Forum Träffar Pizza i Linköping på tisdag – Till Fredriks minne

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Bo M. Hasselblad
    Deltagare

En kort påminnelse att årets sista pizzakväll går av stapeln på Mozzarella i Linköping på tisdag. Sedan är planen att vi kommer att övergå till månatliga kortare kvällsturer.

Det var ju många av oss som lärt känna och älskade Fredrik och alla var lika chockade av dödsbudet. Därför skulle jag gärna vilja att vi tar en stund när vi ses på tisdag för att hedra honom. Det tycker jag vi gör bäst genom att dela de många härliga minnen av honom vi har. Låt oss göra tisdag till Fredriks kväll!

Därför hoppas jag så många som möjligt att ansluta på tisdag. Information finns under Aktiviteter.

Bo M. Hasselblad

Claes Anstérus
    Deltagare

Bra initiativ Bosse, man kan inte fatta att detta är sant.
    Det är med stor saknad som tänker tillbaka på alla trevliga träffar vi haft med en så trevlig person som Fredrik.

Jag kommer

/ Claes

Bo M. Hasselblad
    Deltagare

Jag vill tacka alla som deltog vid middagen i går kväll. Sedan vi började med regelbunda pizzaträffar har vi nog aldrig varit så många som igår. Dessutom var det en hel del som hörde av sig och beklagade att de inte kunde närvara, av olika anledningar. Det var en kväll när vi kom ihåg de många och goda minnen av Fredrik som vi alla har. Vi utbringade också en skål till Fredriks minne och jag är övertygad om att Fredrik kände den värme som samtalen under kvällens middag innehöll.

Vi talade också om och tänkte mycket på den unga familj som idag står utan sin pappa och partner. De samtalen uttalade också den medkänsla som fanns runt hela bordet och jag hoppas Karin känner att det finns stöd och medkänsla hos Fredriks goda vänner i Alfa-världen i Östergötland.

Lägger in en bild som togs innan alla hunnit komma. Under kvällen lopp tog vi mer eller mindre över Mozzarella vars ägare också uttrycke sin sorg över förlusten av Fredrik.

/Bo

Bo M. Hasselblad

Patrik Karlsson
    Deltagare

Fin summering av träffen, Bo. Mina tankar återkommer ständigt till Fredrik och hans familj.

Alfa Romeo GTV6 -86 166 3.0 -99

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.