Pizzaträff i Östergötland/Linköping 10/10

Published by Bo M. Hasselblad on

Forum Träffar Pizzaträff i Östergötland/Linköping 10/10

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Bo M. Hasselblad
    Deltagare

Jag har inte haft en chans att lägga in alla vinterns pizzaträffar men det kommer. Innan jag gör det ville jag påminna om att om en vecka (nästa onsdag) ses vi som tidigare år på Mozzarella Ristorante (www.mozzarella.nu), Nygatan 11, Linköping vid 19:00. Det finns gott om parkering i Parkeringshuset Druvan tvärs över gatan.
    Det blir som vanligt diskussioner och samtal där det kretsar kring Alfa Romeo. Men vi brukar ju hinna med att avhandla allehanda andra områden också.
    Eftersom jag inte lagt in träffarna i evenemangskalender vore det bra om du anmäler deltagande i denna tråd. Det gör det enklare att boka bord även om restaurangen börjar bli van vid att antalet deltagare ofta är oklart. Hittills har de tillsammans med oss alltid lyckats lösa det. Jag ser fram emot att ses nu när hösten dragit in över Östergyllen!

Vi ses,
    Bo

Bo M. Hasselblad

Patrik Karlsson
    Deltagare

Här kommer anmälan för två deltagare Kul med pizzaträffar igen. Ett ljus i mörkret!

Alfa Romeo GTV6 -86 166 3.0 -99

Per Almroth
    Deltagare

Hej
    Jag tänkte dyka upp för första gången på pizzaträffarna nu på onsdag. Så anmälan för en person.

Per Almroth
    Deltagare

Hej
    Jag tänkte dyka upp för första gången på pizzaträffarna nu på onsdag. Så anmälan för en person.

Edit: Går det att ta bort inlägg (t.ex. dubbelpostningar) på det här forumet?

Bo M. Hasselblad
    Deltagare

Hej Per!

Du är hjärtligt välkommen. Förhoppningsvis ger det mersmak så vi träffas flera gånger under vintern.

Mvh,
    Bo

Bo M. Hasselblad

Bo M. Hasselblad
    Deltagare

Påminnelse!

Bo M. Hasselblad

Michael Elofsson
    Deltagare

Jag dyker upp!

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.