Pizzaträff STHLM

Published by Björn Ek on

Forum Träffar Pizzaträff STHLM

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Författare
    Björn Ek
    Deltagare

Den nionde november sparkar vi igång pizzaträffssäsongen i Stockholm! In och anmäl nu!

I spent a lot of money on booze birds and fast cars. The rest I just squandered.

Dan-Erik Hansson
    Deltagare

Då var det vinter och pizza igen. Ska bli trevligt med lite eftersäsongssnack. Anmäler redan nu sen ankomst på grund av ett sen länge (flera dagar) inplanerat möte med Stockholms Bilsportförbund.
    Kan bli rykande färskt skvaller till desserten.

/D

F.d. challengeförare i GTV #4. Giulia Veloce -17 och 4C -16

Thomas Sjölin
    Deltagare

Siktar på att komma.

Robin Nyquist
    Moderator

Hade gärna varit där, krockar dock med träningen, så jag är väl en fyrkant tills nästa pizzaträff 

Klasstrea CAR Challenge kl. II -- 2019!
    Följ framfarten - Bilder Instagram | Resultat Alfaromeo.org | Racefilm Youtube

I garaget för tillfället
    AR Alfetta GTV 1.8 TBi | #6, CAR Challenge kl I | Scuderia V.A.N Corse (Projekttråd)

Joakim Landelius
    Keymaster

Inlägg av Dan-Erik Hansson på 2016-11-05 11:01

Då var det vinter och pizza igen. Ska bli trevligt med lite eftersäsongssnack. Anmäler redan nu sen ankomst på grund av ett sen länge (flera dagar) inplanerat möte med Stockholms Bilsportförbund.
    Kan bli rykande färskt skvaller till desserten.

/D

+1

/Jocke

Du kan kalla mig herr Charlie

Björn Ek
    Deltagare

SKYNDA! SKYNDA! DET ÄRGOTT OM TID!

I spent a lot of money on booze birds and fast cars. The rest I just squandered.

Ulla Sturaeus
    Deltagare

Kul att vi är igång igen . Hade tänkt komma men det blir ett revisionsmöte i Södertälje istället. Ha det så kul. Håkan  (numera Håkan på Peppargränd) 

Ulla S

Björn Ek
    Deltagare

Siktar på att boka ett bord för sex imorgon, se till att anmäla er om ni kommer på att ni tänker komma så jag kan uppgradera!

Robin Nyquist
    Moderator

Försöker titta förbi, kommer dock komma sent pga trafiken

Klasstrea CAR Challenge kl. II -- 2019!
    Följ framfarten - Bilder Instagram | Resultat Alfaromeo.org | Racefilm Youtube

I garaget för tillfället
    AR Alfetta GTV 1.8 TBi | #6, CAR Challenge kl I | Scuderia V.A.N Corse (Projekttråd)

Thomas Sjölin
    Deltagare

Det blev för rörigt idag och då menar jag inte att kollektivtrafiken till stor del stod still.

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.