Pizzaträffar i Stenungsund

Published by Rickard Tomassone on

Forum Träffar Pizzaträffar i Stenungsund

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 70 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #39694

    Ciao tutti!
    Hösten är här igen och med det så kör vi igång med pizzaträffarna!

    Vi fortsätter ses på Trattoria Alberobello på Dotterödsvägen 3 i Stenungsund.
    Blir oftast andra söndagen varje månad kl.15.00 från oktober tom april!
    Ägaren Daniele är alfisti själv och uppskattar våra träffar på hans trattoria.

    För 100 kr får vi avnjuta en pizzabuffé av ett antal härligt goda pizza slices serverade till
    bordet och klara att plocka av efter eget tycke och smak. I priset ingår lättöl/läsk.

    Självklart får man välja fritt ur övriga sortimentet eller ta en egen pizza men då är det ordinarie priser som gäller.
    Är vi få som kommer vid nåt tillfälle kan vi säkerligen få lite klubbrabatt även på ordinarie sortiment.
    Pizzabuffén är till för att underlätta serveringen när vi som oftast blir 10-15 stycken till bords!

    Är det nån som vill visa bildspel eller video från sommarens äventyr så kan Daniele ordna fram en
    plattv att se på medans vi äter. Ta med HDMI kabel o bärbar dator. Ska själv försöka komma ihåg detta men
    hjälps vi åt så ökar ju chansen till att det blir nåt.

    Anmäl er gärna här i tråden eller i alfisti gruppens evenemang på facebook så jag får någorlunda koll på hur många
    vi blir. Självklart får du ta med din andra hälft, nån i familjen eller en vän!

    Träffarna lägger jag upp på facebook vartefter men träffarna 2018/2019 planeras till följande söndagar:
    14/10, 11/11, 9/12, 13/1, 10/2, 10/3 och 14/4 om ni vill pricka in det i kalendern!
    Benvenuti!

    #39695
    Tobias Olsson
    Deltagare

      Låter trevligt! 

      #39696
      Tommie Stranne
      Deltagare

        Kommer!

        #39697

        Är ni laddade för imorgon?! Har även lagt upp träffarna i gruppen Alfisti på facebook.
        Ni får gärna anmäla er både där o och här men skriv gärna det på fb så jag inte dubbelräknar o ger Daniele fel info om antal!
        Ringer honom senare idag o anmäler oss. Nu ska jag  dekaltrimma Giulia Vesta o prova 12V espressomaskinen som kom i veckan ??

        #39698

        Inlägg av Tobias Olsson på 2018-01-16 15:36

        Låter trevligt! 

        Kommer du då?

        #39699
        Robert Jakobsson
        Deltagare

          Hej Rickard!

          jag och sonen Gabriel kommer och tar en Pizza. 

          Med vänlig hälsning, Robert

          Alf1GT

          #39700

          Tack ni som kom i Söndags! 

          Mycket trevligt o gott!

          #39701

          Imorgon ses vi igen! Anmäl er gärna under aktiviteter eller skriv här så jag kan förvarna Daniele hur många vi blir! 

          Benvenuti!

          #39702

          Ciao tutti!

          På söndag är det dags igen! Äta lite god pizza tillsammans med andra alfisti. Daniele som driver Alberobello lottar dessutom ut T-shirts som han låtit trycka upp med alfatema!

          Det är ca 10 pers som anmält sig via alfistis fb sida och 2 här så det bådar för succé! 

          Ni som inte anmält er än får gärna anmäla er här:

          http://www.alfaromeo.org/aktiviteter/tabid/103/ctl/viewdetail/mid/523/itemid/536/d/20180311/Pizzaträff-Stenungsund.aspx

          Eller på fb alfisti sida. Undvik anmäla er på båda ställena..blir lite knepigt för mig o förvarna Daniele om hur många vi blir annars.

          Varmt välkomna! Benvenuti!

           

          #39703
          Robert Jakobsson
          Deltagare

            Hej Rickard!
            Kör vi på söndag igen? Har dammat av sommaralfan så jag är taggad
            /Robert

            Alf1GT

            #39704

            Jajamen! Sista planerade pizzaträffen då vintern släpper sitt grepp sakta men säkert. Inget som hindrar oss att utgå eller avsluta framtida D.R.I.V.E turer i sommar! Har en fin T-shirt att lotta ut oxå bland de som kommer på Söndag. Nåt som Daniele , trattorians ägare låtit trycka upp åt oss!
            Fritt o ta med bild o video o visa under sittningen. Funderar annars på att dela med mig av Viaplay o Kinas F1 som går på morgonen samma dag…

            #39705
            Thomas Johansson
            Deltagare

              Hej Alla
              Kommer
              Med vänlig hälsning Thomas

              Våga välja Alfa Romeo

              #39706
              Filip Persson
              Deltagare

                Blir det fortsättning på detta även i vinter, tro?

                #39707

                Posted By Filip Persson on 27 sep 2018 10:28
                Blir det fortsättning på detta även i vinter, tro?

                Absolut! Hungrig? ?

                Ska vi fortsätta på inslagen linje så kan vi köra 2:a söndagen i månaden kl.15.00? Verkar vara ett bra koncept som inte krockar allt för mycket med julhelger o lönehelg när många är uppbokad på andra måsten.
                Mao 14 oktober nästa gång?
                Jag kan ringa o kolla med Daniele på Alberobello så inte öppetider och sånt ställer till det.

                #39708
                Mikael Eriksson
                Deltagare

                  Låter perfekt. 14 oktober, då kanske till och med GTV’n är i trafik…?

                  CAR#9270 Mikael Eriksson Alfetta GTV 2.0 1982

                Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 70 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.