Pizzaträffar i Stenungsund

Published by Rickard Tomassone on

Forum Träffar Pizzaträffar i Stenungsund

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 55 totalt)
  • Författare

Imorgon kl. 15.00 är det dags igen!
    På fb Club Alfa Romeo räknar jag till 8 anmälda!
    Har vi några fler som kommer?
    Skriv gärna här i tråden så får jag koll på läget!
    Ci vediamo!

Tyvärr har inte Nordic bil möjlighet att visa sina lokaler o presentera sig för oss som tänkt före vår träff på söndag.
    Vi kör alltså som vanligt kl.15.00 nu på söndag 10/3 på Trattoria Alberobello.
    Jag kommer att närvara på klubb Alfas årsmöte i Göteborg dagen innan o kan återge en kort resumé om intresse finns. Nordic bil är inbjudna att närvara på pizzaträffen men kan inte lova att de kan komma.
    Ni som tänker komma skriver här i tråden eller på facebook i alfisti eller klubb alfas evenemang via facebook.
    Hörs o syns!
    /Rickard

Thomas Johansson
    Deltagare

Hej Rickard
    Kommer den 10/3:e
    Med vänlig hälsning Thomas J

Våga välja Alfa Romeo

L’ultimo incontro alla pizzeria di questa stagione invernale!?
    Mao sista pizzaträffen för denna vintersäsong nu på söndag kl.15.00 på Trattoria Alberobello i Stenungsund.

Alla med alfaintresse i trakten med sällskap är välkomna med eller utan alfa.
    Föranmälan på enklaste sätt i denna tråd, alfisti på fb eller på CARs fb. Kollar av o bokar bord lördag kväll.

Thomas Johansson
    Deltagare

Hej Rickard
    Kommer imorgon den 14;e
    Med vänlig hälsning

Thomas

Våga välja Alfa Romeo

Ny höst nya pizzaträffar!
    Vi rivstartar redan nu på söndag den 13/10 2019 kl.15.00!
    På Facebook alfistisidan har 12 pers röstat fram att vi ska köra nu på Söndag.
    Sen kör vi som tidigare säsonger alltid 2:a söndagen i månaden fram tom april!
    Ni som inte har facebook anmäler sig på enklaste sätt i denna tråd att ni avser komma och om ni tar med sällskap. Absolut senast på lördagen före varje träff så kan jag finjustera bordsbokningen kvällen innan.
    Missar du anmäla dig så kom ändå. Vi brukar kunna greja till så alla får plats!
    Väl mött! Benvenuti!

Thomas Johansson
    Deltagare

Kommer 13/10
    Sugen på pizza och snack om spettacolo-träffen
    Med vänlig hälsning
    Thomas

Våga välja Alfa Romeo

Härligt! Benvenuto!

Härligt med hela 15 deltagare och 10 talet alfor på säsongens första träff!
    Var tydligen efterlängtat. Riktigt kul!

Nästa träff skjuter vi på en vecka då 2:a söndagen i november sammanfaller med fars dag.
    Fars dag är väldigt poppis att fira på just “vår” Trattoria så för att inte vara i vägen så kör vi alltså den
    17:e november kl.15.00.
    För adress och detaljer om träffen vänligen läs första inlägget i denna tråd!

Skriv i denna tråd eller på alfisti gruppen på facebook om ni tänker komma och hur många som kommer med.
    Jag räknar över och bekräftar platser fredagkväll den 15:e.
    Missar du anmäla dig så brukar vi alltid hitta några extra stolar o bord.
    Benvenuti!

Thomas Johansson
    Deltagare

Hej Alla
    Jag kommer 17/11-19
    Med vänlig hälsning Thomas

Våga välja Alfa Romeo

Posted By Thomas Johansson on 16 nov 2019 12:54
    Hej Alla
    Jag kommer 17/11-19

Benvenuto Thomas!
    Jag har varit däckad i förkylning hela veckan men hoppas att jag är tillräckligt kry att komma. Räknar med minst 10 anmälda med dig!
    Ses!

Imorgon 8/12 -19 är det dags igen!
    Årets sista pizzaträff! Då pärlan blir garanterat skitig erbjuder vi tvätt mot självkostnadspris med skumlans på OKQ8 macken på Doterödsvägen 27 i Stenungsund! Vi samlas där kl.14.00 o tvättar så många bilar vi hinner innan 15.00.
    Dessutom finns möjlighet att köpa lans, skumtvätt och avfettning som används! Se nedan!

Erbjudande endast till söndagens pizzaträff deltagare!

– 1 liter Autosmart Power Asfalt & Tjärlösande avfettning på sprayflaska 69 kr

– 5 liter Skumavfettning med vax 400 kr
    eller
    – 10 liter Skumavfettning med vax 750 kr
    (Smartab Safe TW 39)

– Skumlans proffskvalitet passande till de flesta OKQ8 GDS tvätthallar med snabbkoppling 1825 kr

För demo av skumlans, skumavfettning och tvätt av din bil mot minutkostnaden i tvätthall (ca.2,50 kr/min max 10 min):

Kom till OKQ8 Doterödsvägen 27 Stenungsund 14.00- 15.00 så tvättar Patrik Ragnmark och Rickard Tomassone din bil!
    Vi tvättar av de bilar vi hinner med timman innan pizzaträffen så kom i tid!
    Gäller endast alfisti med din alfa eller bruksbil! Patrik har ett begränsat antal lansar och tvättmedel med sig till direktförsäljning. Förboka dina produkter och hämta ut denna eller kommande pizzaträffar i Stenungsund!

Skriv gärna i denna tråd eller PMa mig eller Patrik om du vill köpa något av ovanstående produkter så får Patrik med det!
    Benvenuti!

Thomas Johansson
    Deltagare

Hej Alla
    Pizza i Stenungsund 12/1-2020??
    Anmäler mig, men ser inget på hemsidan
    Thomas/Giulia

Våga välja Alfa Romeo

Då var det dags igen!
    Nu på söndag den 9/2 kl. 15.00 kör vi året andra pizzaträff!
    Skriv i tråden om ni tänker komma och om ni tar med er sällskap
    eller anmäl er på facebook:
    https://www.facebook.com/events/1211878225689274/

Men anmäl er inte på båda ställena för då räknar jag dubbelt..

Väl mött! Benvenuti!

Thomas Johansson
    Deltagare

Träff söndag 9/2
    Kommer om inte det är full snöstorm.
    Stenungsunds konsthall ställer ut
    Lars Lerin om någon är intresserad
    .

Våga välja Alfa Romeo

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 55 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.