Pizzaträffar i Stenungsund

Published by Rickard Tomassone on

Forum Träffar Pizzaträffar i Stenungsund

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 72 totalt)
  • Författare
    Thomas Johansson
    Deltagare

Ja nu är det lördag kväll.
      Tiden går veloce, redan 2:a söndagen i månaden
      i morgon. Drar till Alberobello-Stenungsund och hoppas
      på fler deltagare.
      Ciao Thomas

Våga välja Alfa Romeo

Jag tänkte försöka komma. Behövde man anmäla sig?

Posted By Thomas Johansson on 07 mar 2020 05:32
      Ja nu är det lördag kväll.
      Tiden går veloce, redan 2:a söndagen i månaden
      i morgon. Drar till Alberobello-Stenungsund och hoppas
      på fler deltagare.
      Ciao Thomas

Jajamen vi lär bli runt 10 pers som kommer imorgon! Ses!

Posted By Kristofer Björklund on 07 mar 2020 05:42
      Jag tänkte försöka komma. Behövde man anmäla sig?

Japp antingen här i tråden som du precis gjorde eller på facebook på alfisti gruppens evenmang. Inte både och.

Ses imorgon! Välkommen!

Rejält kluven om vi ska genomföra denna träff eller ej!

Observera att vi bestämt skjuta fram träffen en vecka till 19 april då flertalet ville fira påsk nästa vecka.

Vi kan göra så att Daniele delar ut pizza slices vid disken så vi inte tar slices själva som brukligt. Sen även sprida borden lite. Kanske vi kan sitta ute om vädret tillåter?

Tillhör du en riskgrupp är det nog bäst att stanna hemma. Men alla får ta sitt ansvar o känna efter.

Vi kan skjuta upp det med en månad i taget tills merparten vill vara med.
      Kommentera här vad du tycker eller anmäl/ avanmäl dig till evenemanget så tar vi ett gemensamt beslut!
      Ta hand om er i dessa tider! ?????

Då kör vi igen!

Nu på Söndag 14/6 kl.15.00 ses vi på Trattoria Alberobello. Bra väder är beställt så vi förhoppningsvis kan sitta ute. Respektera rådande omständigheter med o hålla avstånd o stanna hemma vid minsta symptom eller om du tillhör riskgrupp.

Anmäl er genom att gå in under fliken “Vår verksamhet” o “Kalender” och “boka” en plats så får jag koll på hur många som kommer.

Skriv en rad här när du bokat och om du tar med dig din andra hälft eller vänner.

Benvenuti!

Som ni säkert märkt i kalendern så kör vi nu Pizzaträff året runt 2:a söndagen i månaden kl.15.00.

Vi flyttar bara nån vecka om det skulle infalla på en högtid eller att Trattoria Alberobellos personal behöver semester och har stängt.

Just idag 12/7 har jag fått förhinder men det är bokat upp till 15 personer så åk dit, ät gott o njut av trevliga alfisti sällskap!

Mvh Rickard Tomassone

Thomas Johansson
      Deltagare

Ciao Rickard
        Pizza imorgon på Alberobello
        mvh Thomas

Våga välja Alfa Romeo

<p style=”text-align: left;”>

Ciao Rickard Pizza imorgon på Alberobello mvh Thomas

</p>
        Ciao Thomas!

Du är så välkommen så!

Efter pizzan får de som vill titta på F1 från Silverstone. Vi streamar i efterhand via mitt Viaplaykonto.

Vill bara ge en heads up på att september månadsträff är framflyttad till 3:e söndagen dvs 20:e september. Detta pga Trattorian fick in en större bokning på “vår” Söndag.

Anmäl er gärna under fliken “Vår verksamhet/ Kalender” här på forumet.

Väl mött nästa Söndag!

Nu får vi tyvärr dra i handbromsen och ställa in framtida pizzaträffar på ett tag.

Men ni får gärna ta alfan eller vinterskottet dit och stötta “vår” Trattoria genom att äta

nåt gott enskilt eller med familjen. Då har vi förhoppningsvis Trattorian kvar att träffas vid när den här pandemin är över.

Tills vi ses igen får ni ta hand om varandra i familjen och hålla avstånd till andra!

/Rickard

Som ni säkert vet så har vi kört igång med pizzaträffarna igen när vi kunnat sitta utomhus och avnjuta pizzan.

Nästa gång, den 8:e augusti kör vi en tidigarelagd träff då vi kör en DRIVE Dalsland samma morgon!

Vi ses mao kl. 13.00 i Stenungsund om ni inte väljer att vara med på DRIVE Dalsland 2.0.

Anmälan till enbart pizzaträff gör ni här:

Pizzaträff Stenungsund

Anmälan till DRIVE Dalsland 2.0 OCH Pizzaträff gör ni här:

DRIVE Dalsland 2.0

Väl mött!

Peter Persson
        Deltagare

Hej!

Här är en kort film från då karavanen  lämnar Färgelanda efter ett kort uppehåll.

Deltog utan egen Alfa (Tack Rickard!), men mycket trevligt ändå. 🙂

https://drive.google.com/file/d/19WGA3xS96H3bLDJ35McAWJTFcZqxWgLL/view?usp=sharing

Härligt Peter! Tack för filmsnutten och trevligt att träffas!

Lördag 9:e oktober kör vi igen! Denna gång en kortare, en timmes DRIVE, från Vänersborg med avslut på Trattoria Alberobello!

Kalender

Se eventen och boka er en plats där kostnadsfritt så ser jag hur många vi blir.

Tänk på att vi kör lite tidigare och på en lördag!

Klubben har säsongsavslutning på Kinnekulle med bankörning som jag tänkt vara med på.

Ciao tutti!

Nu kör vi återigen på en lördag för att optimera helgens upplevelser!

DRIVE från Shellmacken Gropbrovägen 2 Vänersborg, samling 12.40. Vi kör på kurviga vägar ner till Stenungsund.

Pizzaträff på Trattoria Alberobello 14.00. Jag har reserverat 15 platser. Vi kommer köra som vanligt med pizzabuffé med slice från Trattorians populäraste pizzor.

För de som vill kör vi på kurviga vägar upp mot Vänersborg efter pizzan.

På söndag är alla välkomna på säsongsavslutning på Kinnekulle ring med årets sista banträff och CAR Challenge, klubbens egna tävlingsserie. In emellan tävlingarna så kan du lufta din alfa på banan, antingen i en lämplig grupp beroende på erfarenhet (kräver bokning o pröva på licens) eller bara köra vackert runt banan efter säkerhetsbil när det är lunchuppehåll.

Ci vediamo!

PS. Jag har alltid med mig MultiEcuScan, feldiagnosprogram, om du skulle behöva läsa ut vad som felar din alfa. DS.

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 72 totalt)
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.