Pizzaträffar i Stockholm

Published by Björn Ek on

Forum Träffar Pizzaträffar i Stockholm

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 41 totalt)
  • Författare
    Björn Ek
    Deltagare

Nä vad säger ni? Dags för lite pizzaträff även för oss nollåttor igen? Jag bokar al Caminetto i Alvik i vanlig ordning. För att få till en riktig rivstart kör vi första gången redan nu på onsdag 3/10 från kl 18. Sen rullar vi på varannan onsdag tills vi tröttnar, välkomna! 🙂

I spent a lot of money on booze birds and fast cars. The rest I just squandered.

Igino Cazzola
    Deltagare

🙂

Jag är fullständigt Räserskadad

Thomas Sjölin
    Deltagare

14 November kan jag då.

Robert Hultman
    Deltagare

Onsdag är ett bra val. Utom naturligtvis på onsdag, för min del. Men sen är jag på.

Stockholm

Björn Ek
    Deltagare

Bord bokat imorgon kl 18 för åtta personer på al Caminetto i Alvik. Skriv gärna här eller på facebook om du tänker dyka upp så kan jag anpassa bokningen efter behov.

I spent a lot of money on booze birds and fast cars. The rest I just squandered.

Axel Lindgren
    Deltagare

Jag kan tyvärr inte komma imorgon. Jag siktar på nästa tillfälle?

Axel Lindgren

Pierre Veiret
    Deltagare

Joråsåatt gubben tittar förbi för att kasta in mat och yttre stimulanskällor (i form av förädlat vatten) i ansiktet.

Anders Holmberg
    Deltagare

Ses ikväll!:-)

Anders

Martin Atterhall
    Deltagare

Kommer en eller ev två (Sebbe).

Stefan Atterhall
    Moderator

Kommer!

Klassegrare CAR Challenge (kl. II) -- 2019, 2017 och 2016!
    Följ framfarten - Bilder: Instagram | Resultat: Speedhive, Alfaromeo.org | Racefilm: Youtube

Alfor för tillfället
    147 3.2 V6 GTA -04 -- #16 CAR Challenge kl. II (Projekttråd .org)
    156 SW 2.5 V6 TI -05
    Sprint 1.7 8V Veloce -87 (Projekttråd Alfapower.nu)

Björn Ek
    Deltagare

Jäklar vad trevlig vana det här är! elva personer blev det vid runt ett bord för tio! 🙂 Kul med lite nya ansikten också!

Vi kör igen onsdagen den 17:efrån kl 18.

Tack alla som kom!

Björn Ek
    Deltagare

Nu är det en vecka kvar till nästa gång! Gör plats i kalendern redan nu om du inte vill bli ett torg!

Joakim Landelius
    Keymaster

Jag blir inget torg! Jag blir där.

/Jocke

Du kan kalla mig herr Charlie

Björn Ek
    Deltagare

Posted By Joakim Landelius on 11 okt 2018 06:23
    Jag blir inget torg! Jag blir där.

/Jocke

Kul, välkommen!

Björn Ek
    Deltagare

Hej vad det går! Nu är det dags igen, på onsdag käkar vi pizza (eller nåt annat) i Alvik. Kom dit eller var en fyrkant. Berätta gärna om du kommer så vi kan anpassa bordsbeställningen. Sist blev vi elva glada alfister på en bokning för åtta! ? Skriv här eller anmäl till evenemanget på fejjan!

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 41 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.