Pizzaträffar på Al Caminetto i Alvik

Published by Robert Hultman on

Forum Träffar Pizzaträffar på Al Caminetto i Alvik

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 69 totalt)
  • Författare
    Robert Hultman
    Deltagare

Hur är det med pizzaträffarna i Alvik? Är de fortfarande aktuella? Och hur är det i så fall med veckodagarna?

Stockholm

Igino Cazzola
    Deltagare

Jag är fullständigt Räserskadad

Robert Hultman
    Deltagare

Storstilat svar.

Men det var väl ungefär som jag hade på känn att det var.

Stockholm

Björn Ek
    Deltagare

Vi kör varannan vecka, omväxlande onsdagar och torsdagar. Nu behöver du bara ta reda på när det var sist! 

I spent a lot of money on booze birds and fast cars. The rest I just squandered.

Mats Forssén
    Moderator

Inlägg av Igino Cazzola på 2014-01-21 22:30

Jag minskade storleken på bilden i ditt inlägg

#71 Abarth 695 Assetto Corse Evo

Axel Lindgren
    Deltagare

Och för de som för tillfället inte orkar tänka efter och räkna, när är nästa träff?

Axel Lindgren

Kenneth Larsson
    Deltagare

Min gissning är att det är kommande torsdag….men Björnen är den som håller koll på detta!

Björn Ek
    Deltagare

Inlägg av Axel Lindgren på 2014-01-25 20:14

Och för de som för tillfället inte orkar tänka efter och räkna, när är nästa träff?

De som är för trötta till och med för det enkla får nog stanna hemma…

I spent a lot of money on booze birds and fast cars. The rest I just squandered.

Kenneth Larsson
    Deltagare

Eftersom jag och Mats skulle kommit förra onsdagen men bangade i sista sekund får åtminstonde jag skärpa mig och komma på nästa träff. Jag listar då ut att det är kommande Torsdag!

Jag tänker vara där i alla fall!

Björn Ek
    Deltagare

Inlägg av Kenneth Larsson på 2014-01-26 11:55

Eftersom jag och Mats skulle kommit förra onsdagen men bangade i sista sekund får åtminstonde jag skärpa mig och komma på nästa träff. Jag listar då ut att det är kommande Torsdag!

Jag tänker vara där i alla fall!

Jag siktar på att dyka upp också! Tack Kenneth för att du la upp aktiviteten! 

Axel Lindgren
    Deltagare

Jag siktar också på att dyka upp på torsdag.

Axel Lindgren

Pierre Veiret
    Deltagare

Jag tror det ska funka för mig också den här veckan
    Siktar på att få i mig en pizza och ha trevligt!

Kenneth Larsson
    Deltagare

Inlägg av Pierre Veiret på 2014-01-26 21:00

Bra Pierre, det ska diskuteras stora och viktiga saker inför sommaren! Din gröna Bertone måste lufta sig på rätt sorts vägar, och i rätt sällskap! Mat måste intagas på rätt sorts restauranger och webrarna måst få bröla i rätt omgivning! Dessutom måste man sova på rätt sorts etablissemang! Behöver jag berätta mera….?

Pierre Veiret
    Deltagare

Inlägg av Kenneth Larsson på 2014-01-26 21:41

Inlägg av Pierre Veiret på 2014-01-26 21:00

Bra Pierre, det ska diskuteras stora och viktiga saker inför sommaren! Din gröna Bertone måste lufta sig på rätt sorts vägar, och i rätt sällskap! Mat måste intagas på rätt sorts restauranger och webrarna måst få bröla i rätt omgivning! Dessutom måste man sova på rätt sorts etablissemang! Behöver jag berätta mera….?

Aha, NAIJS! Låter som något kul är på gång nu när jag börjat fundera på att sälja den gröne till förmån för dragbil till det eventuella Rookie året på banorna

Men jag fattar vad du är inne på och det låter perfekt att blåsa liv i den gamla tanken

Kenneth Larsson
    Deltagare

Pierre, då ska du bara öva dig på att anmäla dig till evenemanget ”pizzakväll” också!

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 69 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.