Pizzaträffar på Al Caminetto i Alvik

Published by Robert Hultman on

Forum Träffar Pizzaträffar på Al Caminetto i Alvik

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 69 totalt)
  • Författare
    Igino Cazzola
    Deltagare

Jag är fullständigt Räserskadad

Sören Hedin
    Deltagare

Nu är jag här. Varför går det inte att anmäls sig är det min Android eller stängs Anmälan? Dumt är det i vilket fall som helst.

soren

Björn Ek
    Deltagare

Inlägg av Sören Hedin på 2014-03-27 17:40

Nu är jag här. Varför går det inte att anmäls sig är det min Android eller stängs Anmälan? Dumt är det i vilket fall som helst.

Det har att göra med hur man lägger upp eventet, default så hamnar man i det här läget att man inte kan anmäla sig samma dag! Jag tror det blir rätt om man anger klockslaget för träffen istället för 00:00.

I spent a lot of money on booze birds and fast cars. The rest I just squandered.

Sören Hedin
    Deltagare

Vilken kväll 9 glada Alfister som träffades jag tror vi åt också men allt man kommer ihåg från kvällen är att 4C finns och rullar på Svenska vägar. Det var länge sedan man kunde räta på ryggen och säga, jo det är en Alfa, faktiskt det är en Alfa. Obeskrivligt vacker, bred och låg. Jämfört med de SUV som rullade ut från Äppelvikens SUV träsk såg den löjligt låg ut och potent ut vid rödljuset. Jag är inte säker på att de ens såg bilen från sin upphöjda position kanske ska man ha en sån där cykelflagga som barn har när man rullar runt i trafiken? Även ljudet var härligt ”plåtigt”. Det var länge sedan avundsjukan gnagt ett så djupt tag i mig. Jag ska nu utöka mitt strechprogram för att hålla mig i fin form tills jag har råd att köpa en för det är inte helt enkelt att rulla in och ur den eller vad säger du Åke

soren

Igino Cazzola
    Deltagare

4C: Var det Lindgrens eller Lindgrens?

Det som inte finns på bild har aldrig hänt. Det vet alla.

Classe. (Oo=V=oO) 1600 GTj 1300 GTj

Stefan Atterhall
    Moderator

Inlägg av Igino Cazzola på 2014-03-28 18:19

4C: Var det Lindgrens eller Lindgrens?

Man kan tro att det var Lindgrens!

Klassegrare CAR Challenge kl. II -- 2019, 2017 och 2016!
    Följ framfarten - Bilder Instagram | Resultat Speedhive, Alfaromeo.org | Racefilm Youtube

Alfor för tillfället
    147 3.2 V6 GTA -04 -- #16 CAR Challenge kl. II (Projekttråd .org)
    156 SW 2.5 V6 TI -05
    Sprint 1.7 8V Grand Prix -87

Dan-Erik Hansson
    Deltagare

Inlägg av Claes-Peter Lindner på 2014-03-28 22:20

Det som inte finns på bild har aldrig hänt. Det vet alla.

Det är nog sant. Fastän jag var där (utan att fota) har jag svårt att tro det var verkligen hände. 

Vilken bil! och vilket vill-ha-index. ojojoj, 

F.d. challengeförare i GTV #4. Giulia Veloce -17 och 4C -16

Igino Cazzola
    Deltagare

Nedprioriterad igen! (sonen drog till Flickvännen) så jag kommer!
    Hur anmäler man sig? (jag såg att Axel hade lyckats)

Det var en felaktig förinställning som spökade, nu kan man anmäla sig igen! 🙂 Vem mer dyker upp?

Björn Ek
    Deltagare

Nästa torsdag kör vi en extrainsatt Pizzaträff på Al Caminetto! Det blir sista träffen innan vi flyttar träffarna till Brostugan för sommarsäsongen!

Åke utlovar Skoklosterplanering för alla som är sugna på att vara med och fixa lite. Utöver det blir det förstås traditionellt billjug och däcksparkande!

Vem kommer?

I spent a lot of money on booze birds and fast cars. The rest I just squandered.

Dan-Erik Hansson
    Deltagare

Jag kommer! 

Pizza och Skoklosterplanering är en klassisk kombo.

F.d. challengeförare i GTV #4. Giulia Veloce -17 och 4C -16

Axel Lindgren
    Deltagare

Jag kan tyvärr inte komma på torsdag, men är däremot gärna med och förbereder och fixar på Skokloster. Jag ringer Åke i veckan.

Axel Lindgren

Thomas Sjölin
    Deltagare

Får se om och i sådana fall hur jag jobbar.

Axel Lindgren
    Deltagare

Om ni är kvar till kl 21 så kanske jag hinner förbi en sväng för att höra om förberedelserna och fixandet för Skokloster.

Axel Lindgren

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 69 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.