Pizzaträffarna i Linköping är återuppståndna!

Published by Bo M. Hasselblad on

Forum Träffar Pizzaträffarna i Linköping är återuppståndna!

Visar 14 inlägg - 1 till 14 (av 14 totalt)
  • Författare
    Bo M. Hasselblad
    Deltagare

Nu har även jag kommit igång på den nya fina webbplatsen. Det innebär att jag också varit modig nog att lägga in de pizzaträffar jag hade publicerat på gamla webbplatsen även i den nya kalendern. Förhoppningsvis går det nu också att anmäla deltagande för den som vill.

Serien pizzakvällar fortsätter nu alltså tisdagen 11/2 och vi samlas som vanligt från 19-tiden och framåt. Själv kommer jag att vara lite sen då jag har ett annat möte i centrum innan pizzan.

Hoppas omställningen från en webbplattform till en annan inte gör att vi tappat sugen efter pizza.

Vi ses,
    Bo

Bo M. Hasselblad

Björn Ek
    Deltagare

Tror det här innebär någon sorts rekord på pizzaträffar i kalendern! Kul! 🙂

I spent a lot of money on booze birds and fast cars. The rest I just squandered.

Patrik Johansson
    Deltagare

Det var kul att ses, förvirringen runt matsedeln gav lite extra krydda =)

Patrik Johansson
    Deltagare

Är det nån lokal förmåga som kan smita förbi Mozarella innan tisdag och kolla att kök och servitris har samma menyer? 

Filip Norén
    Deltagare

Inlägg av Patrik Johansson på 2014-03-06 18:59

Är det nån lokal förmåga som kan smita förbi Mozarella innan tisdag och kolla att kök och servitris har samma menyer? 

Lokal förmåga – Hej!  Meddelar när jag knallat förbi. 

GTV 916 Twin Spark -95 på långtidsförvaring

Filip Norén
    Deltagare

Inlägg av Filip Norén på 2014-03-06 19:16

Inlägg av Patrik Johansson på 2014-03-06 18:59

Lokal förmåga – Hej!  Meddelar när jag knallat förbi. 

En cykelkrasch kom emellan. Det här med att gå överhuvudtaget är ett bekymmer. 

GTV 916 Twin Spark -95 på långtidsförvaring

Bo M. Hasselblad
    Deltagare

Tyvärr kommer jag inte att kunna komma loss till denna månads pizzaträff.

Men förhoppningsvis hindrar det inte ni andra att ha en trevlig kväll.

När vi kommer närmare april får vi väl se om det kanske är läge att göra något annat och söka oss bort från vinternästet. Om vädret håller i sig verkar det ju lovande, även om alla kanske inte har sommarbilarna igång. Men vi kan ju eventuellt skjuta på träffen i april till lite senare i månaden.

Bo M. Hasselblad

Conny Lundberg
    Deltagare

Vilka tänkte komma ikväll?

Anmälan-knappen verkar ha sprungit och gömt sig, men jag tänkte iaf

vara med ikväll.

speed has never killed anyone. suddenly becoming stationary that's what gets you

Patrik Johansson
    Deltagare

Jag har tänkt dyka upp. 

Patrik Johansson
    Deltagare

Det blev en stämningsfull middag för två. Den här gången hade hovmästarinnan och kocken örnkoll på menyerna och vi skrattade mest åt förra träffens förvecklingar. Conny och jag avhandlade allt från 156:ans nedre skruvförband i bakvagnen till engelska småbilar. När det började bli dags att röra på sig uppenbarade sig två till Alfisti som gömt sig i andra änden av lokalen. 

Patrik Karlsson
    Deltagare

Då ses vi ikväll

Enligt mina källor är det tre medlemmar utöver de redan anmälda som kommer. Jag tänkte anmäla mig, men har ingen knapp för det… Till Stockholmsträffen imorgon finns det dock en knapp för att anmäla deltagande? Lurigt…

//Patrik

Alfa Romeo GTV6 -86 166 3.0 -99

Bo M. Hasselblad
    Deltagare

Nu verkar det som anmälningsknappen syns igen, åtminstone för mig.

Tyvärr har jag ingen nytta av den eftersom det åter kört ihop sig och jag inte kommer att kunna vara med i kväll heller.

Däremot kunde det ju vara ett bra tillfälle för er som är där att spåna lite över någon kul tur framöver. Trots dagens väder så är ju våren på väg och då kan det ju passa bra att vi ger oss ut på någon kvällstur. Roxen Runt är ju en gammal kändis men ni kan ju fundera över alternativ. Att hitta någon lämplig kväll vore väl också bra.

Hoppas ni har trevligt i kväll!

Bo M. Hasselblad

Patrik Johansson
    Deltagare

Den här gången var vi tidvis hela fem personer. Patrik K och jag var först på plats och vi lade oss i bakhåll vid dörren men lyckades ändå bli överraskade av nästa deltagare då vi redan fördjupat oss i diskussion. Vi har några uppslag att spåna vidare på inför kommande tur(er), bland annat ska köbilen ha fjärrkontroll till ledarbilens immobilizer.

Mycket trevligt!

Bo M. Hasselblad
    Deltagare

Synd att jag missade kvällen.

Låter som det finns några idéer om någon vårutflykt. Era tankar innebär ju att jag inte behöver ta täten — 33:an har ju vare sig immobilizer eller fjärrkontroll för någonting 

Vi kan väl återkomma till vårtursplaneringen och när något beslutats kan jag lägga in den som en aktivitet — begåvad med administratörsrättigheter som jag blivit!

Bo M. Hasselblad

Visar 14 inlägg - 1 till 14 (av 14 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.