Posta bild på forumet/ doktorera på södertörn, samma sak?

Published by Stefan Grönqvist on

Forum Allmänt Posta bild på forumet/ doktorera på södertörn, samma sak?

Visar 13 inlägg - 1 till 13 (av 13 totalt)
  • Författare

Förstår fortfarande inte hur jag lägger upp en bild, moderatorerna kan göra det men var finns det en “knapp”  korv eller cylinder jag trycker på då jag valt att svara på ett inlägg? är det bara jag, är jag blind?

Henrik Cornelius
    Deltagare

test av mig.

Säljer OBD-kablar för släckning av airbaglampa mm. PM:a för info.

Henrik Cornelius
      Deltagare

Din idiot det är väl uppenbart att den inte ska synas så lätt, där är förbättringen.

Henrik Cornelius
        Deltagare

Stefan:

Tryck bara på ikonen som ser ut som ett gem så har du image manager där. Ladda upp din bild till min mapp, sen insert bara.

EDIT: 

Det har jag försökt, nu när jag fick upp en bild var det någon microtext i nedre högra hörnet. Gemet brukar funka på alla andra fora men det är f-n inte lätt att posta en bild här. Får fortsätta posta isbjörnen vad som en händer…

Ok verkar fungera med tre fyra manöver, postar en bild på min bla.bla 156:a som jag köpte i…  nä allt det här är ju redan postat på Facebook i november. Tjing.

Björn Ek
          Deltagare

Vi har skrivit en liten guide HÄR.  Image managern (Gemet) är inte jättebra så vi brukar rekommendera forumets bifoga-funktion som brukar fungera rätt anständigt och även tillåta uppladdning av flera filer på samma gång.

Instruktionen ligger gömd under “Information och hjälp” här i forumet.

I spent a lot of money on booze birds and fast cars. The rest I just squandered.

För mig fungerar det inte att posta flera bilder i ett inlägg. Jag får lägga in EN bild, Posta och sedan öppna inlägget & editera. Då kan jag lägga in bild nr 2. Gör detta i Crome då mitt IE 11 konstrar vid bildupplägg. ( Enl min tidigare felrapport )

Alfa Giulia Super 2.0 Q2 -17 Fiat Punto Easy -13

Crister Borg
            Deltagare

Har inga problem! Förutom att man måste döpa bilderna till något unikt för att inte ersätta alla bilder med samma nummer/namn…

elCrillo Kalmar

Roger Forsberg
              Deltagare

Inlägg av Crister Borg på 2014-03-28 07:12

Har inga problem! Förutom att man måste döpa bilderna till något unikt för att inte ersätta alla bilder med samma nummer/namn…

Tips Christer, ha inte med å, ä, ö i bildnamnet, dels kan det strula på forumet och Google gillar inte det när de indexerar sidor på internet

GTV 916 3.0 24V -97

I think i got it, by god i think i got it. Men det du pratar om Crister fattar jag inte alls, alla verkar ha olika sätt att posta bilder på.

Henrik Cornelius
                Deltagare

Stefan:

Funkar det så funkar det.

En del forum har mycket mer komplicerade sätt att visa bilder med egna länkar till imageshack eller dyligt.

Visar 13 inlägg - 1 till 13 (av 13 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.