Premiär hos Mats Bilar i Falun ny åf Alfa/FIAT

Published by Alberto Ferrante on

Forum Träffar Premiär hos Mats Bilar i Falun ny åf Alfa/FIAT

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Alberto Ferrante
    Deltagare

Imorgon (lördag den 1 nov.) och på söndag är det invigningsfest för de nya märken.

Kan det vara ett bra tillfälle för våra skönheter att hälsa på varandra kanske en sista gång innan några “går i ide”?

Jag tänker i a f vara där och titta lite på utbudet http://www.matsbilar.se/ 

Alberto

Alberto Ferrante
      Deltagare

Nu har jag varit där en stund.

Mycket folk trots regnet och en hel del nya bilar framför allt Fiat. 

Lite för få Alfor kanske men en 4C är med tillsammans med några Giulietta och Mito.

Nytt besök för mig imorgon. 

Alberto

Britt Wester
        Deltagare

Hejs på er därute i höstrusket, vi var också till Mats bilar på lördag eftermiddag. Fint med en Alfaförsäljare på nära håll igen, kul med nya bilar framförallt den fina 4c som stod där. Värt ett besök. Mats själv var jättenöjd med allt folk som var och har varit där under lördagen. Träffade även på några som brukar vara på våra träffar i Torsång. Gjorde även reklam för dessa träffar för Mats dom kanske kommer med någon Alfa eller Fiat till träffarna nästa år.

Med vänlig hälsning Wester

Britt och Göran Wester

Alberto Ferrante
          Deltagare

Bra gjort Wester!

Tyvärr kunde jag inte vara där på em men imorgon skall jag dit igen en stund på fm.

Jag ville också träffa Mats men han var väldigt upptagen och jag ville inte störa. Får göra det imorgon.

Det skulle bli kul med en stor Alfa-träff (gärna med stöd från de andra italienska märkena ocks&aring vid Falugruvan nästa vår, vad tycker man?  

Alberto

Erne Wiström
            Deltagare

Hejsan

Låter intressant och spännade..Jag kommer!

mvh//Erne W  Hudik

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.