presentation av nybliven Alfa ägare
Published by Övergivna Forumposter on
- Detta ämne har 11 svar, 10 deltagare, och uppdaterades senast 14 augusti, 2014 kl. 01:50 av
Robert Hultman.
-
FörfattareInlägg
-
5 juli, 2014 kl. 22:02 #44382
Tänkte att det är dags att presentera sig. Alex heter jag och har skrivit lite här på forumet tidigare för att få info till ev. Köp av en 159 sw.. När jag letade runt här på forumet hittade jag en annons på en röd 1,9 jtdm och efter några trevliga samtal blev affär avklarad i måndags. En riktigt fin resa hem från Gävle till säffle där jag fick bekanta mig med bilen.Blev snabbt positivt överraskad av hur bra bilen gick för att va den lilla dieseln! Övriga bilen är i riktigt fint skick och oerhört välvårdad/servad av den tidigare ägaren! Och färgkombinationen exteriör/interiör är svårslagen! Slänger upp någon bild för dom som vill se
[Edit 2014-07-06: Lade in bild nr två i inlägg. /Mod Anders Bergkvist]
5 juli, 2014 kl. 22:08 #44383vet inte om det är för att jag använder läsplatta och inte dator men denna sidan krånglar en hel del för mig, försökte nog 4 gånger innan jag fick in en bild, sen blev inte nästa bra ändå.. Sen vill gärna sidans bakgrunsbild dimma in i texterna på en tråd så det inte går att läsa.. Tänkte även bli betalande medlemm men när jag trycker på knappen betala medlemskap så kommer jag till redigering av profil..
6 juli, 2014 kl. 11:28 #44384Hemsidan kan jag inte hjälpa dig med men bilen ser riktigt trevlig ut! Klickade upp interiörbilden och ja, kombinationen av in- och utsida är helt i min smak
Är sällan i Säffle men vi kanske ses på vägarna ändå.
6 juli, 2014 kl. 20:21 #44385Mycket fin kombination. Det lejingula skinnet är riktigt trevligt.
6 juli, 2014 kl. 20:36 #44386jäkligt snygg kombo! välkommen i träsket
mvh filip wennergrenAlfalös för tillfället. Tidigare: GTV 916 75 3st 166 2st 155 5 st 164:or 5 st 156:or osv...
6 juli, 2014 kl. 20:53 #44387tackar tackar! Sålde min porsche boxster i våras och trodde aldrig jag kunde fylla det tomrummet med en familjebil. Men det va innan jag fick upp ögonen för alfa
Det enda som va slitet när jag köpte bilen va nyckeln, kromet hade flagnat av och nyckeln såg därmed väldigt skabbig ut.. Så istället för att slita på extra nyckeln tog jag och pillade bort allt krom och lackade den tidigare kromade delen i bilens kulör.vet inte om det gick att se men den ligger vid växelspaken på bilden..Blev bra mycket finare än det flagnade kromet iaf
Angående hemsidan va väl det största problemet att jag gärna vill bli betalande medlem och få ta del av vad det innebär, så någon som kan hjälpa mig med detta får gärna kontakta mig via mejl eller pm.
3 augusti, 2014 kl. 20:20 #44388Grattis till en fin bil! Den lejongula klädseln är priken över i. Har en mörkgrön metallic 156 med den klädseln.
Tyvärr verkar kravet för att man ska bli medlem att man är utbildad hacker. Lycka till och välkommen som medlem.
Har du tid kom gärna till Kinnekulle den 16e om du kan, blir en härlig träff med både putsbilar och räserbilar.
3 augusti, 2014 kl. 21:23 #44389Snygg bil och förmodligen det smartaste motor alternativet rent ekonomiskt sett om man prioriterar ekonomi i långa loppet (en gissning utifrån mitt sätt att se det)
6 augusti, 2014 kl. 21:45 #44390Inlägg av Björn Ågren på 2014-08-03 20:20
Tyvärr verkar kravet för att man ska bli medlem att man är utbildad hacker. Lycka till och välkommen som medlem.
Klicka på klubbinfo uppe till höger och sedan på bli medlem i CAR kanske funkar?
Stelvio Ti 2,0 -20, 156SW 2,5 -04 och en Fiat 500e -15
8 augusti, 2014 kl. 15:17 #44391Inlägg av Björn Ågren på 2014-08-03 20:20
?
Det är många som är utbildade hackers om det innebär att följa en instruktion om några punkter…
Välkommen Alex och grattis till en vacker bil! Om du följer länken nedan kommer du direkt till instruktionen om hur du blir medlem i klubben, och du behöver inte vara nån hacker för att lösa det…
Bli medlem!8 augusti, 2014 kl. 17:05 #44392Kan bara nämna att för mig fungerar inte att gå till den sidan om jag är inloggad, men väl om jag loggat ut. Kanske är det som felar för Alexander också? (Välkommen förresten
)
Dä årner sä...
14 augusti, 2014 kl. 01:49 #44393Jag är ju redan medlem så det gör mig personligen inget men när jag klickar på Stefans länk möts jag av budskapet:
“Du har inte tillräckliga rättigheter för att visa den här sidan.”
Grattis till en fin bil och välkommen med i gänget Alexander.
Stockholm
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.