Protokoll Comitato Challenge

Published by Dan-Erik Hansson on

Forum Bankörning Protokoll Comitato Challenge

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 35 totalt)
  • Författare
    Dan-Erik Hansson
    Deltagare

Hejsan kära förarkollegor, funktionärer och andra intresserade,

Till slut blev protokollet från mötet i Nacka i samband årsmötet färdigpimpat. Beklagar djupt att det dröjt, jag skyller på ren slöhet.

Ett antal aktiviter är igång, bl.a. håller Mats på att kika på dekaler. Fortfarande saknar vi lösning på den viktigaste frågan nämligen Tävlingsledare för 2015. Alla uppslag tas emot med glädje.

Jag vill be alla förare att kika efter om namnet är placerat på rätt ställe i ansvarslistan. I annat fall, eller om det saknas helt, ge er till känna!

mvh Danne

Mats Forssén
      Moderator

Inlägg av Dan-Erik Hansson på 2015-02-05 17:57

Hejsan kära förarkollegor, funktionärer och andra intresserade,

Till slut blev protokollet från mötet i Nacka i samband årsmötet färdigpimpat. Beklagar djupt att det dröjt, jag skyller på ren slöhet.

Ett antal aktiviter är igång, bl.a. håller Mats på att kika på dekaler. Fortfarande saknar vi lösning på den viktigaste frågan nämligen Tävlingsledare för 2015. Alla uppslag tas emot med glädje.

Jag vill be alla förare att kika efter om namnet är placerat på rätt ställe i ansvarslistan. I annat fall, eller om det saknas helt, ge er till känna!

mvh Danne

Bra jobbat med protokollen!
        Jag jobbar som sagt med att lösa dekalfrågan, återkommer med information när det är på plats. Bör inte dröja alltför länge om inget oförutsett inträffar.
        I tillägg så kommer jag kalla den exekutiva kommittén till ett telefonmöte nästa vecka för avstämning på de aktiviteter som beslutades. 

12 veckor till Skokloster samt säsongspremiär! 

Gustav Holmdahl
        Deltagare

Tjusigt!

En liten fråga. Mitt uppdrag med tävlingsinbjudan gissar jag menas till andra klubbar, eller är det till CAR Challenge också?

Sen stavar jag mitt efternamn Holmdahl, och inget annat 

Whooooooops! 

Giulia 20 Super

Martin Frykstam
          Deltagare

Inlägg av Gustav Holmdahl på 2015-02-06 14:49

Sen stavar jag mitt efternamn Homldahl, och inget annat 

Dan-Erik Hansson
            Deltagare

Tjusigt!

En liten fråga. Mitt uppdrag med tävlingsinbjudan gissar jag menas till andra klubbar, eller är det till CAR Challenge också?

Kinkputte! Jag ska skicka in ett h i dalen och se om det samtidigt går att kasta om på nåt annat. 

Ansvaret för “Tävlingsinbjudan”  tänktes att innebära inlägg och rapportering på Rejsa inför och efter race,  till exempel. Inte inbjudan till oss själva i första hand, men varför inte… Det är ju samma info.

Gustav Holmdahl
              Deltagare

Som sagt var, ska man göra det ena kan man göra det andra också.
                Bara man får info när det är dags att bjuda in och så vidare.

Giulia 20 Super

Gustav Holmdahl
                Deltagare

Inlägg av Martin Frykstam på 2015-02-06 15:46

Kan en göra fel så kan alla

Giulia 20 Super

Sune Svensson
                  Deltagare

ja skriv du gustav på rejsa så löser du en del av mitt arbetsområde när det gäller rekrytering  sune

Micha Grönvalls
                    Deltagare

Dags att samla ihop reglementesgruppen då. Är det någon som har mailadress till Ragnar och Jens?

Hörde jag någon säga tävling ?

Mats Forssén
                      Moderator

Inlägg av Micha Grönvalls på 2015-02-09 11:42

Dags att samla ihop reglementesgruppen då. Är det någon som har mailadress till Ragnar och Jens?

Har skickat PM till dig med Ragnars epostadress samt mobilnr till Jens (hittade inte hans mail konstigt nog).

Stefan Atterhall
                        Moderator

Inlägg av Micha Grönvalls på 2015-02-09 11:42

Vi har en alldeles förträfflig medlemsförteckning här på hemsidan där du som medlem kan hitta kontaktuppgifter till de andra medlemmarna.

Kika under Om klubben/Medlemsförteckning. Man behöver vara inloggad betalande medlem för att komma åt informationen.

I/utanför garaget:
                          - Giulietta Sportiva 1.4 TB 170 TCT -14
                          - 147 GTA -03
                          - 156 Sportwagon 2.5 V6 TI -04
                          - Sprint Veloce 1.7 8V -87
                          - Alfasud TI 1.7 8V -78

Sune Svensson
                          Deltagare

o ja skriver på rejsa under challenge om att serien börjar o lite om den gångna säsongen samt hur uppläget är .. O  sen har Roger forsberg lovat att skriva på banåkarforumet

Gustav Holmdahl
                            Deltagare

CAR Challenge 2015 är annonserad på Rejsa, Svenska Fiat klubben, Fiat Classic och De Tomaso klubbens sida. Övriga klubbar har jag inte hittat något forum ännu. Någon som vet om Lancia, Ferrari med flera klubbar har användarforum där man kan skriva inlägg? Eller är det insändare i deras papperstidningar som gäller?

Giulia 20 Super

Johnnie Eliasson
                              Deltagare
                                Gustav Holmdahl
                                Deltagare

Inlägg av Johnnie Eliasson på 2015-02-10 12:37

För Lancia kanske http://lanciadelta.se/forum/index.php

Tackar!

Giulia 20 Super

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 35 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.