Puts i stället för pizza

Published by Bo M. Hasselblad on

Forum Träffar Puts i stället för pizza

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Bo M. Hasselblad
    Deltagare

Eftersom solen början skina från en blå himmel och temperaturen och kryper uppåt – inte alltid och inte mycket – tyckte vi det var dags att göra något annat än äta pizza. Därför lägger vi ned kniv och gaffel för denna vintersäsong och flyttar nästa träff 14/4 till Norrköping. Vi ses hos MrCAP för en kväll i putsens tecken. Men Rudolf på MrCAP inser att vi också gillar något att mumsa på så han har lovat bjuda på förtäring och dessutom intressanta och spännande bilvårdserbjudanden!

Missa inte denna kväll och anmäl dig redan nu. Du hittar arrangemanget under Aktiviteter. Vi behöver din anmälan för att kunna dimensionera förtäringen! 

Bo M. Hasselblad

Bo M. Hasselblad
      Deltagare

Jag ville bara lyfta tråden för att påminna om vår träff i Norrköping i morgon kväll (tisdag). Nu är det hög tid att anmäla ditt deltagande i denna träff som säkert kommer att bli både informativ och trevlig.

Hoppas vi ses i morgon kväll!

Bo M. Hasselblad

Pelle Frid
        Deltagare

Hej!

Hade gärna deltagit men varken jag eller lillebror kommer loss från jobbet i tid så hinner tyvärr inte..  

Synd då det är kul med något nytt och dessutom på hemmaplan! 

Hoppas ni får en trevlig kväll med många bra tvätt-tips!

/Pelle

Bo M. Hasselblad
          Deltagare

Synd, Pelle, att det inte fungerade. Saknade er eftersom jag tyckte det hade varit enklare för er än att åka till Linköping för pizza eftersom det var mer hemmaplan. Men sådant händer och jag tror du har rätt bra kolla att hålla din Alfa i putsat skick. Kolla nu in vår tur till Boa i Alfa-kyrkan, Hällestad 12/5. Finns nu i Aktivitetskalender och är öppen för anmälan.

Funkar det inte att komma till Berg för avfärd går det ju att åka direkt till Boa i Hällestad och vara där vid 19-tiden. Inget jag rekommenderar eftersom samlingen brukar vara kul och med Joje’s Alfa-frågesport också lite utmanande. 

En personlig förmån från kvällen hos Rudolf på MrCAP var att jag åkte hem i en professionellt handtvättad 166:an. Dels var jag först där och dessutom var 166:an skitigast av alla besökande Alfor!  

Bo M. Hasselblad

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.