Putsträff samt middag Kinnekulle

Published by Axel Lindgren on

Forum Träffar Putsträff samt middag Kinnekulle

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 20 totalt)
  • Författare
    Axel Lindgren
    Deltagare

Nu finns en aktivitet för putsträffen på Kinnekulle i samband med banmötet upplagd i Aktivitetskalendern. Jag kommer också att under nästa vecka lägga upp en aktivitet för middagen på lördagskvällen som i år blir på Carinas kök och bar där vi var för 2 år sedan. Mer info om detta kommer när alla detaljer är klara.

Axel Lindgren

Ragnar Rosengren
    Deltagare

Toppen Axel! Vilken härlig helg det skall bli!

Axel Lindgren
    Deltagare

Inlägg av Ragnar Rosengren på 2015-07-19 23:22

Håller helt med! Ser fram emot detta!

Axel Lindgren

Axel Lindgren
    Deltagare

För er kännedom som läser denna tråd. Det blir troligtvis ändring vad gäller middagen. Så fort jag vet mer kommer jag att kommunicera detta.

Axel Lindgren

Stefan Atterhall
    Moderator

Inlägg av Axel Lindgren på 2015-07-21 17:27

Inlägg av Ragnar Rosengren på 2015-07-19 23:22

Håller helt med! Ser fram emot detta!

+1 på det!

Klassegrare CAR Challenge (kl. II) -- 2019, 2017 och 2016!
    Följ framfarten - Bilder: Instagram | Resultat: Speedhive, Alfaromeo.org | Racefilm: Youtube

Alfor för tillfället
    147 3.2 V6 GTA -04 -- #16 CAR Challenge kl. II (Projekttråd .org)
    156 SW 2.5 V6 TI -05
    Sprint 1.7 8V Veloce -87 (Projekttråd Alfapower.nu)

Axel Lindgren
    Deltagare

Middagen kommer att bli på Carinas Kök och Bar. Vi kan kalla det för ett enkelt missförstånd. Jag kommer att lägga ut info samt anmälan nu under kvällen.

Axel Lindgren

Axel Lindgren
    Deltagare

Nu finns det en aktivitet för middagen i kalendern

In och anmäl er nu!

Axel Lindgren

Robert Hultman
    Deltagare

Anmäld!

Det här är faktiskt ett kanonarrangemang. En traditionell före-banträff-kväll i Falkängen och sen en dag på en av Sveriges roligaste banor. Följt av en kväll med alfisti av alla de sorter, alltså inte bara ban-nördar. Och sen en till dag på banan. Det är verkligen ett vinnande koncept.

Stockholm

Axel Lindgren
    Deltagare

Inlägg av Robert Hultman på 2015-07-25 01:19

Anmäld!

Det här är faktiskt ett kanonarrangemang. En traditionell före-banträff-kväll i Falkängen och sen en dag på en av Sveriges roligaste banor. Följt av en kväll med alfisti av alla de sorter, alltså inte bara ban-nördar. Och sen en till dag på banan. Det är verkligen ett vinnande koncept.

+1!

Axel Lindgren

Tomas Gunnarsson
    Deltagare

Instämmer med föregående talare!  Jag undrar över dryckesutbudet, det står att dryck kan köpas till självkostnadspris men vad är det för sortiment (och säljs det verkligen till självkostnadspris)?

Tomas Gunnarsson

Axel Lindgren
    Deltagare

Inlägg av Tomas Gunnarsson på 2015-07-26 10:30

Jag undrar över dryckesutbudet, det står att dryck kan köpas till självkostnadspris men vad är det för sortiment (och säljs det verkligen till självkostnadspris)?

Tomas, restaurangen har ett standardsortiment av öl och vin. Tack för påpekandet om självkostnadspris. Det var fel av mig. Ber om ursäkt för detta. Det är nu korrigerat i aktiviteten.

Axel Lindgren

Jörgen Hagö
    Deltagare

Anmäld    Jag var där förra året  på lördagens banmöte och mycket trevlig middag på kvällen. Detta ska klart upprepas i år, med en Bertone som nu med nya fartränder kommer gå som ett skott

Jörgen Limhamn

Limhamn 1750 GTV-69 Spider S4-92

Kanske fel forumsdel, men lägger in en efterlysning om transport av 4st 15″ däck från Halmstad till Kinnekulle nästa helg.

Blir min första träff med Alfaklubben. Kör en SuperSeven.

/Magnus 

070-7300683

Thomas Sjölin
    Deltagare

Ni får ha kul utan mig i år. Siktar på nästa säsong istället och då ska jag banne mig köra också.

Egil Johannesen
    Deltagare

Hei! Skulle nå forsøke å melde meg på middagen på lørdag kveld, men ser at påmeldingen ble stengt 8. Vet noen om deter mulig å få til en etteranmelding?

Mvh Egil J

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 20 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.