Putsträff/kurs i Kungälv

Published by Peter Braun on

Forum Träffar Putsträff/kurs i Kungälv

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Peter Braun
    Deltagare

Jag kan starkt rekommendera alla att kika på denna aktivitet som kommer vara imorgon 5/5.

Thomas Hauge
    Deltagare

Kan man ta med en polare som inte kör Alfa? (och givetvis betala…)

Hauge

Magnus Berg
    Deltagare

Ska verkligen bli kul detta!

Lite synd att inte fler tar chansen att få lära sig av ett proffs. Välinvesterade pengar om man som jag vill kunna göra riktiga lackbehandlingar själv istället för att lämna in bilen årligen.

Peter Braun
    Deltagare

Visst kan du ta med en polare Tomas, men om han inte är med i CAR så får han betala lite mer också.

Magnus Berg
    Deltagare

Tack för igår allihopa!

Mycket givande träff som kommer spara mig många $ per år, men framförallt ska det bli kul att börja praktisera metoderna mer på egen hand istället för att låta en firma göra allt det roliga ?

Stort tack Patrik!

Peter Braun
    Deltagare

Vill också tacka Patrik för kursen. Mycket givande. Nu vet man hur man kan fixa sin bil själv.

Magnus Berg
    Deltagare

Inlägg av Peter Braun på 2015-05-06 12:41

Vill också tacka Patrik för kursen. Mycket givande. Nu vet man hur man kan fixa sin bil själv.

Ja det måste du ju nästan göra nu, du kan ju inte åka runt med en motorhuv och lasttröskel som glänser som en diamant och låta resten vara sunkvitt

Samid har redan varit på Classe Ohlsson och inhandlat oscillerande polermaskin…ikväll ska jag också dit. 10% rabatt idag på Classes prylar så det passar bra.

damn… jag missade detta… hade varit intressant

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.