Resa till SPA Francorchamp 6-9 okt
Published by Henrik Ahnfeldt on
- Detta ämne har 2 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast 22 september, 2016 kl. 07:26 av
Per Fohlström.
-
FörfattareInlägg
-
20 september, 2016 kl. 20:17 #39167
Henrik Ahnfeldt
DeltagareNågra av oss challengeförare med crew ska åka ner till SPA i Belgien och köra europeiska Alfa challenge som körs under RACING FESTIVAL Spa-Francorchamp 7-9 oktober. I dagsläget vet jag att det finns minst en plats ledig om någon vill hänga med och kolla riktigt häftig racing. Förutom Scuderia Alfa Classico får vi se bl.a. Supercar challenge, Caterham graduates, British F3 och Clio Benelux. Det kommer säker bli några platser till men det vet jag i slutet på denna vecka. Kostnaden är, dela på bränsle, bro och färjeavgifter och eventuell vägtullar. Totalt blir det ca 3700 inkl hotell och depåpass, baserat på det hotel vi bokat idagsläget för 4 pers. Är någon eller några sugna på en upplevelse utöver det vanliga så hör av er så ser vi hur många det blir. Preliminära Reseplanen är: Från Stockholm tidigt som fan torsdag 6e, och hemma i Stockholm igen måndag kväll 10e.
Ring eller messa mig på 0708-373 373 eller skriv här.
//Henke #63
(((Segrare klass lll 2015))) Scuderia V.A.N Corse #63
20 september, 2016 kl. 21:00 #39168Benny Steen
Deltagare22 september, 2016 kl. 07:26 #39169Per Fohlström
DeltagareVill åka med men behöver roommates. Så kom igen nu om ngn mer är intresserad!
/Perra
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.