Röda Cafét på onsdag 9/7

Published by Axel Lindgren on

Forum Träffar Röda Cafét på onsdag 9/7

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
  • Författare
    Axel Lindgren
    Deltagare

Nu på onsdag kl 18 är det åter dags för träff på Röda Cafét i Vårby. Alla alfor är välkomna, men ägarinnan skulle gärna vilja se lite äldre alfor också. Så alla Bertone-, Giulia-, Giulietta, GTV- och Alfetta-ägare, kom till Röda Cafét på onsdag för en stunds trevlig samvaro och fika med andra alfisti.

Vi som kör Alfa får parkera framför cafét, men antalet platser är begränsat till ca 10 st bilar. Först till kvarn gäller! Övriga får ställa sig på den ordinarie parkeringen ovanför.

http://www.hitta.se/r%C3%B6da+caf%C…af%C3%A9et

Välkomna!

Axel Lindgren

Kenneth Larsson
    Deltagare

Jag prioriterar att hjälpa Classe med att sätta fart på hans röda Bertone, på så sätt måste han åka med på Kinnekulle oxå! Hoppas ni får kul ändå på rödan !

Axel Lindgren
    Deltagare

Anledningen är av godo och därmed accepterad, Kenneth. Hoppas att ni får fart på bilen.

Axel Lindgren

Håkan Andersson
    Deltagare

Jag är kvar i Norrland och kan inte komma förbi ikväll. Får väl prova en spontanträff nästa tisdag istället. Hoppas ni blir några stycken i denna fina sommarkväll.

Håkan i Fagersjö: 916 GTV och 166 3.0.

Axel Lindgren
    Deltagare

Jag är definitivt på för en spontanträff nästa tisdag. men jag kommer att åka ner om en liten stund för att se om några kommer ikväll.

Axel Lindgren

Axel Lindgren
    Deltagare

Vi blev 2 st bilar ikväll, men hade en jättetrevlig fikastund och Alfa-snack i ett underbart väder. Bifogar lite bilder. 

Axel Lindgren

Kenneth Larsson
    Deltagare

Classes bil är nu igen hopskruvad och ryter från Weberförgasarna som sig bör! Vi får hoppas den klarar sig genom besiktningen med nu!

Axel – snygga bilder!

Axel Lindgren
    Deltagare

Tack Kenneth och kul att ni lyckades få fart på Bertonen.

Axel Lindgren

Håkan Andersson
    Deltagare

Håller med om att det blev fina bilder. Inte särskilt “gamla bilar”…. Var det därför ni inte vågade Er ner till fiket?

Eftersom åtminstone Du och jag kommer nästa tisdag kan Du väl lägga in den som en “sommarextra” träff i kalendern. Några Bertones och GTV:n kanske kommer.

Håkan i Fagersjö: 916 GTV och 166 3.0.

Axel Lindgren
    Deltagare

Ja, det var nog lite därför som vi inte brydde oss om att åka ner.

Jag har lagt in aktiviteten. Vi ses på tisdag.

Axel Lindgren

Axel Lindgren
    Deltagare

Och ikväll blev vi 2 bilar, dvs jag och Håkan Andersson. Det blev en trevlig fikastund och trevligt samtal.

Axel Lindgren

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.