Röda Cafét tisdag 24/5

Published by Axel Lindgren on

Forum Träffar Röda Cafét tisdag 24/5

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Axel Lindgren
    Deltagare

Sommarträff på Röda Cafét i Vårby. Kom och prata Alfa, sparka däck, ät en bit mat alt ta en fika eller en glass i en vacker miljö.

Ni som vill äta något bör komma tidigt för att säkerställa att köket har öppet.

Vi kör mellan kl 18:00 och 20:00.

Välkomna!

Karta

Axel Lindgren

Thomas Sjölin
    Deltagare

Hade tänkt komma efter jobbet men pga en hästägande kunds bil, med en kraftig allergisk reaktion som resultat så blev det åka hem och försöka kurera mig istället.

Axel Lindgren
    Deltagare

Fullt förståeligt, Thomas! Krya på dig!

Så här såg.det ut ikväll. 6 st bilar plus min som idag fick stå utanför pga en incident med stötfångaren fram. Men den är tillbaka om 2 veckor när vi kör igen.

Axel Lindgren

Kenneth Larsson
    Deltagare

När är nästa träff?

Håkan Andersson
    Deltagare

Nästa träff bör väl vara nästa tisdag 7/6. I vart fall kommer jag att äta min pannbiffmacka på Röda Cafét då. GTV:n är sugen på att komma ut och visa upp sej. Ingen i klubben har nog sett den live ännu… Ska försöka fixa en quizz så att någon kan vinna en T-shirt. Jag har inte kunnat vara med på särskilt mycket den senaste tiden eftersom jag nu är uppe i fem ögonoperationer och först denna vecka slipper “körförbud”.

Bra om dessa träffar läggs in i kalendern så att alla kan se och ingen behöver fråga. Inte helt självklart när vi ska ha träffarna eftersom det är rätt mycket aktiviteter i sommar. Alfister på semester i Stockholmstrakten brukar kunna dyka upp.

Håkan i Fagersjö: 916 GTV och 166 3.0.

Axel Lindgren
    Deltagare

Nu är aktiviteten för den 7 juni inlagd i kalendern.

Håkan, du och alla andra är därmed välkomna

Axel Lindgren

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.