Röda Cafét under juni månad

Published by Axel Lindgren on

Forum Träffar Röda Cafét under juni månad

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Axel Lindgren
    Deltagare

Sommarträffarna forstätter på Röda Cafét under juni månad. Kom och prata Alfa och sparka däck, ät något alt ta en fika eller en glass tillsammans med andra Alfisti i en vacker miljö.

Juni månads träffar blir den 2 och den 16 juni. En virrig arrangör, dvs jag, hade tidigare angett fel datum i Aktivitetskalendern, men det är korrigerat nu. Se den för ytterligare info och anmälan.

Välkomna!

Axel Lindgren

Håkan Andersson
    Deltagare

Du tror inte vi är tillbaka den 30:e från Orsa?? De som inte var där vill nog träffa de som åkte och få höra hur det var

Håkan i Fagersjö: 916 GTV och 166 3.0.

Axel Lindgren
    Deltagare

Inlägg av Håkan Andersson på 2015-05-26 19:51

Du tror inte vi är tillbaka den 30:e från Orsa?? De som inte var där vill nog träffa de som åkte och få höra hur det var

Jag kommer att stanna kvar ett par dagar, men det kan hända att jag är tillbaka. Men ni andra vill väl förstås träffas ändå. Jag lägger ut en aktivitet till i kalendern för den 30:e juni. Håkan, du får i så fall berätta hur det var i Orsa.

Axel Lindgren

Axel Lindgren
    Deltagare

På tisdag den 2 juni kör vi igen. Väderprognosen talar om uppehåll, men kanske lite småkyligt, ca 10 grader, men vad gör väl det med trevligt sällskap och vackra bilar.

Välkomna!

Axel Lindgren

Axel Lindgren
    Deltagare

På tisdag den 16 juni kör vi igen. Väderprognosen säger halvklart och uppehåll och 16 gader.

Varmt välkomna!

Axel Lindgren

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.