Röda cafét Vårby tisdag den 3/5

Published by Axel Lindgren on

Forum Träffar Röda cafét Vårby tisdag den 3/5

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Axel Lindgren
    Deltagare

På tisdag kväll kör vi igen. Kom och prata Alfa med andra alfisti, ät en bit mat, fika eller ta en glass.

Obs! Köket stänger kl 19 så kom innan dess om ni vill äta något varmt.

För övrig info se under Aktiviteter

Välkomna! 

Axel Lindgren

Håkan Andersson
    Deltagare

Bästa vädret kommer i kvällningen och inget regn så det går bra att komma med finbilen. Kommer nog själv med 156:an och inte med någon av “finbilarna” om det kan vara någon tröst. Det är dock en bil som aldrig varit på Kafét ännu. Har en ganska unik historia som jag kommer att berätta för alla som orkar höra på. Kanske gör jag en quizz denna gång. Får se hur det ser ut med anmälningar och inspiration imorgon.

Håkan i Fagersjö: 916 GTV och 166 3.0.

Gustav Sahlberg
    Deltagare

Kommer med en Mito QV med ett nymonterat wizard avgas. 

Thomas Sjölin
    Deltagare

Axel. Jag vet du la upp bild/er på facebook. För oss som inte har tillgång till det, av diverse skäl, så får du gärna lägga upp här med. Det är här det borde finnas, klubbens officiella organ.

Axel Lindgren
    Deltagare

Inlägg av Thomas Sjölin på 2015-05-07 20:51

Axel. Jag vet du la upp bild/er på facebook. För oss som inte har tillgång till det, av diverse skäl, så får du gärna lägga upp här med. Det är här det borde finnas, klubbens officiella organ.

Du har helt rätt, Thomas. Jag ber om ursäkt för ett väldigt sent svar. Här kommer lite bilder från förra träffen. 

Axel Lindgren

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.