Röda Cafét, Vårby

Published by Håkan Andersson on

Forum Träffar Röda Cafét, Vårby

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Håkan Andersson
    Deltagare

En liten rapport från veckans minsta träff….

På tisdagsträffen på Röda Cafét i Vårby representerades klubben av en (1) svart Guiulietta och en (1) medlem tillika klubbens revisor. Den som kom närmast till att ansluta stannade på IKEA (röd 159). Jag fikade med personalen eftersom det inte heller fanns några andra gäster. De ställer sej mycket positiva till att vi samlas där på tisdagar eller onsdagar. Måndagar är det fullt med engelska sportbilar och på torsdagar en massa motorcyklar. Det går bra att ställa upp ett tiotal bilar nere vid själva cafét så att man kan sitta och fika alldeles intill bilarna. Fin miljö, bra priser och trevlig personal. Jag föreslår att vi siktar på varannan vecka med start på tisdag till veckan. Vägbeskrivning: E4 S avfart Vårby trafikplats, tag sedan vänster i T-korsningen, 200 m skylt “Röda Cafét”. You can´t miss it.

Håkan i Fagersjö: 916 GTV och 166 3.0.

Gustav Sahlberg
    Deltagare

På tisdag är jag ledig o kommer gärna dit med 159an.

Axel Lindgren
    Deltagare

Jag tycker detta låter som ett bra förslag, Håkan. En fråga, ska vi ändå köra en spontanträff imorgon? Vi har ju en aktivitet på det?

Eller ska vi hoppa över imorgon och köra på tisdag nästa vecka istället? Det kan ju som sagt bli trångt bland alla motorcyklar.

Axel Lindgren

Håkan Andersson
    Deltagare

Hur trångt med motorcyklar det blir vet jag inte. Det verkar bli fint väder imorgon kväll liksom i början av nästa vecka. I morgon får jag nog lite svårt att hinna så jag skulle vilja ha en träff på tisdag nästa vecka (10/6). Åk gärna dit imorgon också. Fråga pris på mackor och om vi kan få ett bättre pris om vi gör enhetsbeställning i förväg. Efter nästa vecka så kan vi väl köra tisdagar, varannan på Brostugan och varannan på Röda Kafét. Ska bli kul med lite nya aktiviteter!

Axel Lindgren
    Deltagare

Jag har ändrat datum på aktiviteten till den 10 juni. Jag kan kolla förbi någon dag efter jobbet för att kolla ang enhetsbeställning på mackor.

Axel Lindgren

Axel Lindgren
    Deltagare

Vilka hade tänkt att komma imorgon? Vi är än så länge endast 2 st anmälda på aktiviteten.

Jag kommer sikta på att dyka upp imorgon runt kl 18. Hoppas på många Alfor

Axel Lindgren

Håkan Andersson
    Deltagare

Jag har varit där och rekat så jag kommer. Förmodligen  lite närmare 19.00 Hade också hoppats på lite fler anmälningar. Förberedde en “Alfa-Quiz” och hade tänkt be klubben om ett pris att dela ut men sparar detta till nästa gång eftersom anmälningarna inte direkt regnat in. Kanske under dagen….

Axel Lindgren
    Deltagare

Vi hoppas på det. Jag finns på plats från 18:30.

Axel Lindgren

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.