Röda Kafét 16/6

Published by Håkan Andersson on

Forum Träffar Röda Kafét 16/6

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Håkan Andersson
    Deltagare

Det är dags ikväll och fint väder. Tyvärr hinner jag ingen quizz men ni överlever väl. Frustrerande att man inte kan anmäla sej. Jag antar att Ni kommer ändå. Alla bilar är på utflykt av olika skäl så det blir Giulietta miljödiesel ikväll.

Håkan i Fagersjö: 916 GTV och 166 3.0.

Björn Ek
    Deltagare

Gör man fel så blir det fel!  Den som hade lagt upp aktiviteten hade satt sista anmälan till 00:00 det vill säga väldigt tidigt i morse. Det är åtgärdat nu så det är bara att anmäla sig! 

I spent a lot of money on booze birds and fast cars. The rest I just squandered.

Axel Lindgren
    Deltagare

Och det var ju jag som hade gjort fel med aktiviteten. Tack Björn för räddningen! Den andra aktiviteten i juni är nu korrigerad.

Nu drar jag snart mot träffen!

Axel Lindgren

Axel Lindgren
    Deltagare

10 st bilar, behagligt väder och trevligt sällskap blev det ikväll.? ? 

Axel Lindgren

Thomas Sjölin
    Deltagare

Blir nog inte många vardagsträffar för mig i år.. Jobbar såpass sent att jag inte hinner om jag inte stressar ihjäl mig och någon semester blir det inte heller tyvärr. Får hoppas att det passar någon gång iaf.

Håkan Andersson
    Deltagare

Du är välkommen när Du kommer Tomas.

Rolig träff ikväll med vackert väder, fantastisk rabarberpaj och trevligt sällskap. Allt från gamla rävar till några som vi såg för första gången. Premiär för en bil direkt från en racehelg med klassmärket kvar. Flera Kinnekullebesökare på plats så vi fick lite “förstahandsskvaller”. Kul med en aktiv klubb. Någon sorts Spider-rekord var det nog också. Kul med nerkabbat i solsken.

Håkan i Fagersjö: 916 GTV och 166 3.0.

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.