Det är dags ikväll och fint väder. Tyvärr hinner jag ingen quizz men ni överlever väl. Frustrerande att man inte kan anmäla sej. Jag antar att Ni kommer ändå. Alla bilar är på utflykt av olika skäl så det blir Giulietta miljödiesel ikväll.
Gör man fel så blir det fel! Den som hade lagt upp aktiviteten hade satt sista anmälan till 00:00 det vill säga väldigt tidigt i morse. Det är åtgärdat nu så det är bara att anmäla sig!
I spent a lot of money on booze birds and fast cars. The rest I just squandered.
Blir nog inte många vardagsträffar för mig i år.. Jobbar såpass sent att jag inte hinner om jag inte stressar ihjäl mig och någon semester blir det inte heller tyvärr. Får hoppas att det passar någon gång iaf.
Rolig träff ikväll med vackert väder, fantastisk rabarberpaj och trevligt sällskap. Allt från gamla rävar till några som vi såg för första gången. Premiär för en bil direkt från en racehelg med klassmärket kvar. Flera Kinnekullebesökare på plats så vi fick lite “förstahandsskvaller”. Kul med en aktiv klubb. Någon sorts Spider-rekord var det nog också. Kul med nerkabbat i solsken.
Håkan i Fagersjö: 916 GTV och 166 3.0.
Författare
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.