Röda Kafét 20/8

Published by Håkan Andersson on

Forum Träffar Röda Kafét 20/8

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Håkan Andersson
    Deltagare

Nu är det dags igen. Det ser ut som vi får en glipa i molnen och chansen till en av de sista sommarträffarna på “Rödan”. Med tanke på uppslutningen förra gången och antalet bilar på putsträffen på Kinnekulle är vi lite förväntansfulla. Som vanligt är det roligt om även de lite äldre och ovanligare bilarna dyker upp. Skulle alfan strejka eller saknas i garaget så är ni välkomna att fika med oss i alla fall. Även denna gång kommer det att bli en “Rödan-Quizz” så Ni får läsa på lite om t.ex. Bertone…

Håkan i Fagersjö: 916 GTV och 166 3.0.

Håkan Andersson
    Deltagare

Vädret i kväll är helt OK för träffen! Regnmolnen drar bort vid femtiden och vi får ca 15 grader och svag vind. Blir perfekt för en fika i trädgården med en tunn jacka på. Kommer med två bilar idag. Årgångarna är -3 och -11 så det är bra om några äldre fyller på också.

Igino Cazzola
    Deltagare

Om det kommer mycket vatten; går det att sitta under tak eller skall man ta med sydvästen?

Jag är fullständigt Räserskadad

Mattias Rehn
    Deltagare

Inlägg av Igino Cazzola på 2014-08-20 15:59

Om det kommer mycket vatten; går det att sitta under tak eller skall man ta med sydvästen?

Oavsett väder skulle det glädja mig oerhört om du kom i sydvästen. Själv ska jag försöka hinna dit men tveksamt om jag klarar det.

/Mattias

Väldigt trevligt idag med! Jag var taktisk nog att anlända i en Bertone strax EFTER att Håkans bertoneorienterade quiz hade avverkats. Så slapp jag göra bort mig. Perfekt väder var det oxå. Inte en droppe regn. Nåja..Men i Bromma på hemvägen där var det fullkomlig översvämning.

det planeras ett par tre ytterligare träffar i Stockholmstrakten de närmaste veckorna. Håll utkik i kalendern! 

Classe. (Oo=V=oO) 1600 GTj 1300 GTj

Håkan Andersson
    Deltagare

Det var jättetrevligt igår. Bra väder och som vanligt ett dussin deltagare, barn och hundar oräknat. Vi fick också sällskap av ett gäng 50-tals jänkare och ett antal MC entusiaster. Alla fick plats även om jänkebilar är gräsligt stora. Quizzen var väl inte så farlig designers och Bondfilmer var minst lika svårt som Bertone märkte jag. Några bilder:

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.