Röda Sten Göteborg

Published by Fredrik Brorsson on

Forum Träffar Röda Sten Göteborg

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 16 totalt)
  • Författare
    Fredrik Brorsson
    Deltagare

Tänkte vi Alfistis i Göteborg med omnejd kunde ses vid Röda Sten den 10 eller 11 juni.

18.30?

/Fredrik

Trevligt!

Jag kan båda kvällarna.

Susanne

Nusret Ljevo
    Deltagare

Kommer också

Henrik Lindgren
    Deltagare

10e funkar bäst för mig och Heli.

Fredrik Brorsson
    Deltagare

Skulle vilja ha hjälp att skapa en “aktivitet” med träff vid Röda Sten den 11 juni 18.30.

Vet att det är kort framförhållning men kanske kan ha det fler gånger i sommar. Kom gärna med fler datumförslag.

/Fredrik

Axel Lindgren
    Deltagare

Fredrik, jag kan hjälpa till med detta. Du går gärna skicka ett PM till mig med ett utkast på vad du vill ska stå i aktiviteten.

Axel Lindgren

Axel Lindgren
    Deltagare

Nu finns en aktivitet i aktivitetskalendern för den 11 juni.

Axel Lindgren

Alice Havlickova
    Deltagare

Försöker dyka upp så klart!!

Fredrik Brorsson
    Deltagare

Det var ett härligt gäng med 12 stycken Alfor i blandad ålder som dök upp i den strålande solen vid Röda Sten i Göteborg. Alfor från fem årtionden blänkte ikapp med vattnet i Göta Älv och det var flera av den promenerande allmänheten som stannade till och poserade framför bilarna och kamerorna åkte fram.

Tack till er som dök upp och för er andra så kommer det granterat mer tillfällen. I dagsläget inte klart när, var och hur men att det blir mer gånger är en sak som är säker.

Ulf Johansson
    Deltagare

En kanonkväll:-) Min första alfa träff och fler blir det. Tack Fredrik, bra initiativ!!

Markus Nilsson
    Deltagare

Riktigt kul och trevligt! Fint väder och fina bilar!

Ser fram emot nästa träff.

/Markus

Peter Braun
    Deltagare

Bra initiativ. Får hänga på nästa gång. Såg trevligt ut. Den 24/6 blir det italienskaföreningen. Kommer snart lägga upp det som aktivitet. 

Ulf Johansson
    Deltagare

Gött. Då håller jag koll efter 24/6. Var är träffen??

Samid Jawda
    Deltagare

Peter,

Angående italienska föreningen. Det var några där som pratade om att onsdagar aldrig passade dom då dom jobbade jämt på onsdagar. skulle kunna lägga det torsdag den 25:e förslagsvis.

Magnus Berg
    Deltagare

Samid för f-n,

Den 24:e fyller vi ju 105år och ska fira med mat och en ny bilmodell att skåla för!

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 16 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.